English

مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب استان اردبیل:

بی توجهی پیمانکاران شهرداری علت سرریز شدن فاضلاب شهری زیر پل سردار سلیمانی است

مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب استان اردبیل گفت: بی‌توجهی پیمانکاران شهرداری علت سرریز شدن فاضلاب شهری در زیر پل سردار سلیمانی و بروز مشکلاتی در این مسیر شده است.

بی توجهی پیمانکاران شهرداری علت سرریز شدن فاضلاب شهری زیر پل سردار سلیمانی است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، مسعود خیرجو اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌‌های مردمی از  سرریز شدن فاضلاب در زیر پل شهید سلیمانی اردبیل ، با بررسی ماموران آب و فاضلاب متوجه وجود سنگ لاشه های بزرگ در داخل لوله هزار فاضلاب شهری در این مسیر شدیم که بر اثر بی توجهی پیمانکاران شهرداری حین ساخت یا تکمیل این پل  به وجود آمده است.

وی ادامه داد: برای پاکسازی  مسیر فاضلاب،  پل شهید سلیمانی از ساعت ها پیش مسدود شده و این محدودیت تا پایان کار ادامه خواهد داشت.

گرفتگی مسیر فاضلاب

مسعود خیرجو یادآور شد: این بی توجهی بارها تکرار و باعث شده ماموران اداره آب و فاضلاب استان به کمک دستگاههای بیل مکانیکی و گریدر، ساعتهای متمادی برای پاکسازی مسیر فاضلاب شهری تلاش کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: از عموم مردم خواستار دقت هر چه بیشتر در جلوگیری از ورود اجسام از طریق دریچه‌های فاصلاب و سیفون های منازل به داخل شبکه آب و فاضلاب شهری هستیم چرا که ورود هرگونه اجسام خارجی موجب گرفتگی مسیر فاصلاب شده و سرریز شدن فاصلاب در نقاط مختلف شهری را به دنبال خواهد داشت.

خیرجو افزود: از پیمانکاران شهرداری نیز انتطار می رود به هنگام کار بر روی پروژه های شهری به مسیر شبکه فاضلاب توجه بیشتری داشته و از جابجا نشدن درب دریچه‌ها برای ورود سنگ و اجسام دیگر به داخل شبکه فاضلاب شهری در حین کار اطمینان حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه