English

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

یک سوم مددجویان تحت حمایت را سالمندان تشکیل می‌دهند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از ۲۹ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهند که یک سوم کل جمعیت مددجویی را شامل می‌شوند.

یک سوم مددجویان تحت حمایت را سالمندان تشکیل می‌دهند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، علیرضا حسین‌نژاد در حاشیه برگزاری اردوی تفریحی سالمندان که برای ۶۰ نفر از افراد سالمند تحت حمایت این نهاد و در منطقه گردشگری فندقلو برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: کمیته امداد خدمات متنوعی را به مددجویان سالمند تحت حمایت بر اساس نوع نیاز آنها ارائه می‌کند.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، خیران و مراکز نیکوکاری تلاش داریم خدمات گسترده‌تری را به سالمندان تحت حمایت ارائه کنیم.

حسین‌نژاد بیان کرد: کمیته امداد علاوه بر کمک‌های مستمر در طول سال، با برگزاری اردوهای تفریحی، اهدای لوازم درمانی و بهداشتی و برپایی ایستگاه سلامت می‌کوشد یاریگر سالمندان تحت حمایت باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به برپایی اردو برای ۶۰ نفر از سالمندان تحت حمایت در منطقه فندقلو شهرستان نمین اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه‌های تاثیر بسزایی در ارتقای روحیه شادابی و نشاط سالمندان تحت حمایت دارد.

وی ادامه داد: اعزام ۲۲ نفر از سالمندان تحت حمایت به مشهد مقدس نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در گرامی‌داشت هفته سالمند بوده است.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه هم‌اکنون بیش از ۲۹ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: این تعداد افراد بالای ۶۰ سال، یک سوم جمعیت تحت حمایت این نهاد را شامل می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا سالمندان تحت حمایت در شرایط مناسبی قرار گرفته و دغدغه‌ای بابت تامین دارو، پوشینه و سایر هزینه‌های درمانی نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه