English

طی اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اردبیل؛

طی روزهای آینده کاهش محسوس دمای استان و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود

بنا بر اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اردبیل بر پایه ی آخرین خروجی مدل های عددی پیش بینی وضع هوا، جو استان تا روزهای پایانی هفته جاری ناپایدار شده و کاهش محسوس دما در استان اتفاق خواهد افتاد.

طی روزهای آینده  کاهش محسوس دمای استان  و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، بنا بر گزارش هواشناسی؛ آسمان استان اردبیل در غالب ساعات تا اوایل روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری، توام با وزش باد خزری تند تا گاهی نسبتاً شدید و مه آلود خواهد بوده و  دما نیز روندی کاهشی به خود خواهد گرفت.

بر همین اساس تا ظهر روز دوشنبه ناپایداری ها عموماً  در برخی از مناطق استان به شکل بارش خفیف باران خواهند بود؛ اما از بعد از ظهر روز دوشنبه با نفوذ سامانة بارشی سرد و فعالی به استان بر شدت ناپایداری ها افزوده شده، ضمن کاهش محسوس تر دمای هوا، بارش های مورد انتظار قابل ملاحظه  پیش بینی می شوند.

همچنین از دوشنبه شب تا اواخر روز چهارشنبه بارش ها در ارتفاعات استان به شکل برف بوده و حتی بارش مخلوطی از باران و برف در مناطق شهری و روستایی مرکز و جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

بنا بر این اطلاعیه، کمینه دمای هوا از روز دوشنبه به تدریج در برخی نواحی مرکزی و جنوبی استان به صفر درجه سلسیوس خواهد رسید که با تداوم این وضعیت طی صبحگاه روز پنجشنبه انتظار می رود غالب مناطق مرکزی و جنوبی دمای صفر درجه سلسیوس و کمتر از آن را تجربه نمایند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه