English

امام جمعه قم:

فضای نفرت علیه رژیم صهیونیستی در روز قدس جهانی شده‌است

امام جمعه قم گفت: فضای نفرت علیه رژیم صهیونیستی در روز قدس جهانی شده‌است.

فضای نفرت علیه رژیم صهیونیستی در روز قدس جهانی شده‌است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم همچنین افزود: حضرت امام‌(ره) فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، در طول این ۴۵ سال نیز نقشه‌ها و طراحی‌های فراوانی علیه ملت ما کشیده‌اند ولی به فضل پروردگار این ملت هر روز اقتدار خود را در صحنه منطقه‌ای، بین‌المللی و ملی نشان داده است و همچنان این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی همچنین نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل را مورد اشاره قرار داد و گفت: آنچه را که دیگران در آیینه می‌دیدند، حضرت امام در خِشت خام می‌دیدند، به همین علت آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نام‌گذاری کرد.

حسینی بوشهری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خاطرنشان کرد: امروز فقط مسلمانان بویژه شیعیان نیستند که فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد، بلکه در کنار کاخ سیاه آمریکا و در کشورهای اروپایی هر کس با زبان و بیان خود، نفرت و انزجارش را نسبت به این رژیم کودک کش ابراز می‌کند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: در روز قدس، فضای نفرت علیه رژیم صهیونیستی جهانی شده‌است و این‌ها مقدمات را برای تحقق وعده رهبر انقلاب مبنی بر نابودی این رژیم پوشالی فراهم می‌کند.

امام جمعه قم در بخش دیگری سخنان همچنین رژیم صهیونیستی را در ۷۵ سال گذشته دارای کارنامه قطوری از جنایت‌ها، کشتارها و ویران‌گری‌ها توصیف کرد و گفت: در پرونده این رژیم غصب سرزمین مسلمانان وجود دارد و از ۶ ماه پیش تاکنون نیز جنایت‌هایی در غزه رخ داده که در تاریخ یا بی‌سایقه و یا خیلی کم‌ سابقه بوده‌است.

وی تاکید کرد: رژیم آدم‌کش صهیونیستی در یک محاصره عجیبی قرار گرفته، و چون راه فراری برای خود نمی‌بیند، چنگ‌ودندان نشان می‌دهد.

امام جمعه قم گفت: امروز ترس و هراس و وحشت، از آنچه که رهبر معظم انقلاب و مسئولان ما در خصوص پاسخگویی به حمله به ساختمان سرکنسولگری ایران در سوریه بیان کردند،‌ سراسر سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است.

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین‌ماه جاری در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اِشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرارداد.

در این حادثه، سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج نفر از همراهان آنان به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲ شکست رژیم صهیونیستی گفت: اولین شکست عملیات طوفان‌الاقصی بود، که به تعبیر رهبری قابل التیام نیست.

وی اضافه کرد: دومین شکست صهیونیست‌ها نیز این بود که قوی‌ترین ارتش جهان که در جنگ شش روزه کشورهایی مانند مصر ، اردن و عراق و سوریه را شکست داده بود در برابر یک قطعه کوچکی به نام غزه، کاری از پیش نبرد.

امام جمعه قم با درود فرستادن بر ملت‌های قهرمان فلسطین و ایران گفت: امروز طبق گزارش‌ها، یکی از استثنایی‌ترین راهپیمایی‌ها در سراسر کشور بوده و باید نیز چنین باشد، ما پای کار ایستاده‌ایم و به تعبیر رهبر انقلاب مساله فلسطین مساله اول جهان اسلام است.

حسینی بوشهری در بخش دیگری سخنان با بیان این مطلب که رهبر انقلاب از سال ۱۳۸۰ هر سال را با یک شعار نام‌گذاری کرده‌اند گفت: در سال‌های نخستین، شعارها رنگ و بوی اعتقادی و مذهبی داشت، ولی از سال ۱۳۸۷ به بعد، شعارهایی که ایشان مطرح کردند، حول مسائل اجرایی، اقتصادی و تولیدی بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با نام جهش تولید با مشارکت مردم خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب حجت را هم بر مسئولان و هم بر مردم تمام کردند، و خواستند ارتباطی وسیع بین مردم و مسئولان ایجاد شود.

حسینی بوشهری بیان داشت: هدف این شعار این است که با کمک، همراهی و مشارکت مردم و ایجاد تسهیلات، اقتصاد کشور رونق پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه