English

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی مطرح کرد:

ثبت‌نام ۱۰۰۰داوطلب در روز ششم/افزایش لحظه‌ به لحظه شمار داوطلبان

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از ثبت‌نام یک هزار داوطلب در ششمین روز از مهلت تعیین‌شده برای نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

ثبت‌نام 1000داوطلب در روز ششم/افزایش لحظه‌ به لحظه شمار داوطلبان

محمدتقی ایرانی در گفتگو با خبرگزاری موج با اشاره به افزایش لحظه‌به‌لحظه شمار داوطلبان در ششمین روز از نام‌نویسی، اظهار کرد: تا ساعت 16 امروز شنبه، سه هزار و 441 نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

ایرانی تصریح کرد: از این تعداد، 517 نفر داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و دو هزار و 924 نفر نیز داوطلب حضور در شوراهای اسلامی روستا هستند.

وی تعداد داوطلبان زن را 149 نفر برشمرد و داوطلبان مرد را نیز سه هزار و 292 نفر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در بین داوطلبانی که برای حضور در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ثبت‌نام کرده‌اند، 67 داوطلب زن و 450 داوطلب مرد هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به غیر قابل تمدید بودن مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان، تأکید کرد: ثبت نام از کاندیداهای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی امروز شنبه و فردا تا ساعت 24 در فرمانداری ها و بخشداری های استان انجام می شود.

ایرانی بابیان اینکه دو هزار و 389 نفر درمجموع با انتخاب مردم به شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی راه پیدا می‌کنند، عنوان کرد: 749 حوزه انتخابیه در استان در نظر گرفته‌شده که 22 حوزه شهری، 724 حوزه روستایی و سه حوزه عشایری است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی تعداد صندوق‌های اخذ رأی برای پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی را یک هزار و 68 صندوق برشمرد و افزود: از این تعداد 303 صندوق شهری، 751 صندوق روستایی و 15 صندوق عشایری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه