English

پروازهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در خدمت زائران نجف

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۱۵۲ مورد پرواز به‌ صورت هفتگی از استان کرمانشاه به دیگر مناطق کشور صورت می‌گیرد.

پروازهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در خدمت زائران نجف

مجتبی بیاتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه از آغاز پرواز هفتگی کرمانشاه به نجف خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت ایام اربعین انجام‌گرفته است.

وی از برنامه‌ریزی برای ادامه انجام پروازها پس از ایام اربعین از فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه خبر داد و گفت: پروازها در این راستا به‌صورت هفتگی انجام می‌گیرد.

به گفته مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، در حال حاضر 152 مورد پرواز به‌صورت هفتگی از استان کرمانشاه به دیگر مناطق کشور صورت می‌گیرد.

بیاتی خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی آتا نیز برای اولین بار در کرمانشاه با انجام 12 پرواز از مسیر کرمانشاه به تهران و برعکس فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بابیان اینکه کرمانشاه به‌عنوان مرکزیت غرب کشور در انجام پروازها ظرفیت افزایش تعداد پروازها را دارد، افزود: در تلاشیم رکورد پرواز را در استان بشکنیم.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، اضافه کرد: شرکت‌های هواپیمایی متعددی در کرمانشاه فعال هستند و پرواز هفتگی از کرمانشاه به مقاصد نجف، شیراز، کیش، قشم، عسلویه، بندرعباس، تهران، مشهد و.. صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه