English

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان خبر داد:

مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه به اصفهان انتقال داده شدند

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در پی افزایش تعداد مصدومان حادثه غرب کشورتا کنون سه نفر از مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه به اصفهان اعزام شدند.

مصدومان  حادثه زلزله کرمانشاه به اصفهان انتقال داده شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، غفور راستین اظهار کرد: پس از تشکیل ستاد هدایت در استان اصفهان در ساعات اول وقوع زلزله کرمانشاه، آمادگی بسیار خوبی در مراکز درمانی ایجاد شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمادگی کامل خود را برای پذیرش مصدومان حادثه زلزله اعلام کرد و بیمارستان های ما هم در این زمینه از توان بالایی برخودار هستند و می توانند تخصصی ترین خدمات را به مصدومان ارائه کنند.

وی ادامه داد: تا کنون سه نفر از مصدومان این حادثه با توجه به نحوه مصدومیت به خدمات تخصصی احتیاج داشتند که بدون فوت وقت به وسیله آمبولانس های مجهز به استان اصفهان اعزام شدند و بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) میزبان این مصدومان بود.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان خاطر نشان کرد: استان های نزدیک تری به کرمانشاه وجود دارند که مصدومان به بیمارستان های آن ها اعزام می شوند امّا بیمارستان های منتخب تروما در استان اصفهان با استعداد 300 تخت آماده پذیرش هرگونه بیمار و مصدوم احتمالی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه