English

برگزاری بازی های بومی و محلی در مجتمع آموزشی پرورشی ولایت روستای اسکلک

بازی های بومی ومحلی در مجتمع آموزشی پرورشی ولایت روستای اسکلک یک دوره مسابقات و بازی های بومی و محلی در قالب طرح المپیاد ورزشی و دانش آموزی مدارس روستایی در مجتمع آموزشی و پرورشی ولایت رستم آباد شمالی در روستای اسکلک برگزار شد.

برگزاری بازی های بومی و محلی در مجتمع آموزشی پرورشی ولایت روستای اسکلک

به گزارش خبرگزای موج از گیلان، این المپیاد ورزشی با همت و تلاش فرمانداری و هیات ورزش روستایی وبومی ومحلی و اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار و اداره آموزش و پرورش و با هماهنگی مدیران مدارس در سطح مدارس روستایی شهرستان رودبار برگزار شد.

رشید کوهی رئیس هیئت ورزش های بومی و محلی شهرستان رودبار گفت: ما توانستیم با همکاری ومشارکت مادران وخانواده های دانش آموزان بازیهایی چون،هفت سنگ، طناب کشی، کش بازی، یقل دو قل، گردوبازی و وسطی در بین ۸۸ دانش آموز مقاطع ابتدایی و راهنمایی در بین دو گروه دختر وپسر را در مجتمع آموزشی و پرورشی ولایت روستای اسکلک اجرا کنیم.

وی همراه بودن خانواده ها را در انجام بازی های بومی و محلی با دانش آموزان وکودکان با اهمیت دانست و تصریح کرد: خانواده ها و اولیای دانش آموزان می تواند کانون خوبی برای اجرای صحیح انواع بازی های بومی ومحلی ما باشند و از این طریق اعتماد دانش آموزان به این گونه بازی ها بیشتر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه