English

ساخت فیلم شش اپیزودی با موضوع جزیره هرمز

شش کارگردان سینما از جمله شهرام مکری، سیف اله صمدیان و جمشید بایرامی فیلمی شش اپیزودی را با موضوع جزیره هرمز تولید می‌کنند.

ساخت فیلم شش اپیزودی با موضوع جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری موج، این فیلم شش اپیزودی به تهیه‌کنندگی استانداری هرمزگان و با موضوع جزیره هرمز ساخته می‌شود که شش کارگردان سینما در ساخت آن همکاری دارند.

این ۶ کارگردان سینمای ایران از نسل اول و دوم سینما انتخاب‌شده‌اند و از جمله آن‌ها می‌توان به شهرام مکری، سیف اله صمدیان و جمشید بایرامی اشاره کرد.

جمشید بایرامی هنرمند عکاس که سمت مشاور هنری جزیره هرمز را بر عهده دارد، گفت: از سال گذشته و هم‌زمان با عملیات گسترده بازسازی و بهسازی بافت سنتی جزیره بی‌نظیر و زیبای هرمز، طرح ساخت فیلمی اپیزودیک در جزیره به کارگردانی فیلم‌سازان جوان و موفق کشورمان در نظرم بود که با همیاری مسئولان محترم، امسال زمینه ساخت آن فراهم‌شده است.

وی افزود: بامطالعه و شناخت از استعدادهای سینمای ایران در نهایت ۶ کارگردان انتخاب‌شده‌اند تا این اثر را با نام «قصه‌های هرمز» در قالب فیلم‌های کوتاه بسازند.

بایرامی اظهار کرد: کارگردان‌های قصه‌های هرمز هر یک با نگاه و ساختاری منحصربه‌فرد، گوشه‌ای از تاریخ، سنت، زیبایی و طبیعت این جزیره خارق‌العاده را بازتاب می‌دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه