English

فرماندار رامسر خواستار شد:

لزوم تصویب مدیریت یکپارچه شهری

فرماندار رامسر گفت: ضروری است مدیریت یکپارچه شهری تصویب تا برنامه ریزی ها در جهت توسعه شهری مطلوب تر اجرایی شود.

لزوم تصویب مدیریت یکپارچه شهری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،محمد آزاد در همایش شهری و روستایی استان مازندران که با حضور وزیر کشور در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد با بیان اینکه همراهی مردم و تعامل مسئولان در رامسر خوب است گفت : 40پروژه با اعتبار 38میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید و این درحالیست که 4ماه پیش در هفته دولت بیش از این اعتبار پروژه افتتاح شده بود.

وی افزود : بیش از 10هزار پروژه 40سال انقلاب در شهرستان رامسر به اجرا در آمده است.

شهرداری ها در سراسر کشور در وضعیت خوبی قرار ندارند

 شهردار تنکابن نیز در این همایش با بیان اینکه شهرداری ها بار مسئولیتی سنگینی به دوش میکشند و همه انتظارات در همه حوزه ها از شهرداری ها است گفت : تصویب مدیریت یکپارچه شهری حلقه مفقوده مدیریت شهری است .

محمد زرودی افزود : شهرداری ها در سراسر کشور در وضعیت خوبی قرار ندارند و اجرای مصوبه مجلس مبنی بر پرداخت 32هزار میلیارد ریال از محل فروش در امد های نفتی به شهرداری ها بیش از پیش احساس می شود

زرودی گفت : توسعه گردشگری به عنوان وظیفه ذاتی شهرداری ها می تواند اشتغال زایی و افزایش درامد و افزایش کیفیت زندگی را به ارمغان خواهد آورد اما بروکراسی های اداری درگیری های زیادی را برای شهرداری ها ایجاد کرده است.

شهردار تنکابن گفت : برای سرمایه گذاری در ساحل باید چندین نهاد نظر و استعلام دهند و این مهم سرمایه گذاران را دلسرد می کند و شهرداری ها نمیتوانند در بحث سرمایه گذاری اقدامی مهم انجام دهند

ضرورت شناسایی ظرفیت های روستایی

دهیار روستای گلیجان شهرستان تنکابن نیز در این همایش با بیان اینکه دولت در مسیر توسعه بر استحکام بخشی و برنامه ریزی برای توانمندی روستاها تاکید دارد گفت : شناسایی و معرفی ظرفیت روستاها باید بیش از پیش انجام شود تا شاهد پایداری روستا باشیم.

وی افزود : دهیاران در فعالیت های خود با بی مهری های زیادی روبرو هستند و نیاز است در بحث استخدامی دهیارات اهتمام ویژه شود.

رضایی گفت : واگذاری کارشناسی املاک به دهیاری ها ، توسعه تعاونی دهیاری ها ، تشکیل شرکت های تعاونی توسعه روستاها ، افزایش اعتبارات دهیاری ها ، توجه ویژه به گردشگری روستایی باید در روستاها انجام شود

این دهیار با بیان اینکه توجه به گردشگری باید در روستاها مهم ترین دغدغه باش گفت : شناسایی 110 روستای محور در سطح استان مازندران در راستای گردشگری روستایی اقدامی ارزشمند است که باید با قدرت پیش برود.

وی افزود : روستاها مبتلا به معضل روستاگریزی شده اند و جوانان برای پیشرفت از روستاها خارج می شوند که نیاز است با حمایت دولت و مشارکت مردم و تغییر نگرش در برنامه ریزی ، روستاها را محلی برای رونق اشتغال و اقتصاد تبدیل شود.

رضایی گفت : دهیاران اولین مدیران در بحران ها هستند که قبل از حضور هر مدیر بحرانی این دهیاران هستند که اقدامات اولیه را انجام میدهند که نیاز است آموزش ها و تجهیز روستاها به امکانات اولیه مدیریت بحران اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه