English

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران تاکید کرد:

افزایش سهم ۳۰ درصدی اشتغال و مدیریت زنان در بخش خصوصی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: از بخش خصوصی انتظار داریم همانند دولت افزایش سهم ۳۰ درصدی اشتغال و مدیریت زنان را دنبال کند.

افزایش سهم 30 درصدی اشتغال و مدیریت زنان در بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در بازدید از یک کارگاه تولیدی اظهار داشت: به عنوان مدیر حوزه بانوان که از مشکلات عمیق این بخش آگاهی دارم.

وی ادامه داد:  وقتی واحد کارآفرینی را می بینم که فرصت اشتغال برای زنان فراهم کرد و دختران و زنان بسیاری با حفظ عزت و احترام در آنجا مشغول کار هستند، احساس ادای احترام ویژه به کارآفرینان بزرگواری چون مدیر مجموعه ایکاروس دارم.

طوسی در ادامه به برنامه افزایش سهم زنان در مدیریت توسط دولت در افق 1404 اشاره کرد و گفت: برنامه دولت این است که 30 درصد از توان زنان در مدیریت‌های میانی و کلان بهره مند شود و من به‌عنوان یکی از مدیران این حوزه، ضمن خوشبینی نسبت به این مسأله از بخش خصوصی هم توقع دارم برنامه‌های خود را به گونه ای ترسیم کنند که آنان نیز به افزایش سهم 30 درصدی اشتغال و مدیریت زنان دست پیدا کنند.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری نیز ضمن قدردانی از مدیریت مجموعه این کارگاه تولیدی که در فراهم کردن فرصت های اشتغال برای زنان گفت: این مجموعه در بخش بکاری گیری از نیروی حداکثری بانوان پیش تاز است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه