English

استاندار مازندران:

در هفته دولت ۸۸۶ پروژه در مازندران به بهره برداری می رسد

استاندار مازندران گفت: ۸۸۶ پروژه با اعتبار ۸۴۵ میلیارد تومان هفته دولت در شهرستان های مختلف استان مازندران به بهره برداری می رسد.

در هفته دولت 886 پروژه در مازندران به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: علی رغم همه مشکلات و تحریم ها، دولت و نظام مقدس اسلامی با همراهی و همدلی مردم و مسئولان به توفیق هایی دست یافته است.

وی ادامه داد: مازندران در حوزه امنیت و آرامش وضعیت مطلوبی دارد و امیت زمینه ساز بستر برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مختلف است.

استاندار مازندران به نقش امید اجتماعی و تاثیر آن در رونق اقتصادی اشاره و درباره منطقه آزاد گفت: مدل برای ایجاد منطقه آزاد تعریف شده و سه لکه به عنوان منطقه آزاد معرفی شدند و فرایند تصویب آن در دست اقدام است.

وی با اشاره به تملک برخی کارخانه ها توسط بانک ها و غیرفعال بودن برخی واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات بانکی و نقدینگی تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود و افزایش تعداد اشتغال در استان از مهمترین برنامه ها است.

استاندار مازندران از برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی توسط دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: سهم هر دستگاه جذب دو سرمایه‌گذاری خارجی است که در حال حاضر سرمایه‌گذاران ترک و سوئیس پای کار هستند.

وی در ارتباط با راه اندازی هلدینگ سرمایه گذاری در استان، افزود: هیأت موسس این هلدینگ انتخاب شدند، اجرای این طرح نیاز به همراهی همه جانبه در سطح استان داریم و مقرر شد که این هلدینگ در بیش از 21 شرکت ساماندهی شوند و بانک سرمایه با 75 درصد مشارکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه