English

فرماندار خمینی شهر:

قشر ضعیف دانش آموز باید مورد توجه قرار گیرد

فرماندار خمینی شهرگفت: قشر ضعیف دانش آموز باید مورد توجه مسوولان و خیرین در شهرستان خمینی شهر قرار گیرند.

قشر ضعیف دانش آموز باید مورد توجه  قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمودمسلم زاده در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان خمینی شهر گفت: قطعا پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید قشر ضعیف دانش آموز مورد توجه مسئوولان و خیرین قرار گیرد.

وی با توجه به مشکلات مدارس فرسوده شهرستان افزود : تلاش بر این است که با همکاری و تعامل ادارات و دستگاه ها و خیرین شهرستان قدم هایی در جهت بهبود این مدارس برداشته شود.

فرماندار خمینی شهر فعال کردن مشارکتهای مردمی در رفع مشکلات آموزش پرورش را حائز اهمیت برشمردو اظهار کرد: پروژه مهر با هم افزایی دستگاهها به نحو احسنت در کل شهرستان باید  برگزار شود.

رییس اداره آموزش پرورش شهرستان خمینی شهر در ادامه بیان کرد: بزرگترین سرمایه آموزش پرورش نیروی انسانی است و از قِبَل آنها می توان به منابع دیگر دست یافت و شاهد پیشرفت و توسعه شد.

ابراهیم باقری تصریح کرد: هزارو هفتاد و نه نفر در ۶ مدرسه در شهر اصغرآباد خمینی شهر مشغول تحصیل هستند که حدود ۸۰۰ نفر در دوره ابتدایی و مابقی در دوره راهنمایی و دبیرستان مشغول به آموزش هستند.

فرماندار خمینی شهر

وی در بحث وضعیت مدارس شهر اصغر آباد توضیح داد:در این شهر  یک مدرسه بسیار فرسوده وجود دارد که ممکن است با یک لرزش ویران شود و خطر ساز شود و بقیه مدارس از استحکام کافی و لازم برخوردار است.

رییس اداره آموزش و پرورش خمینی شهر با توجه به پرکار بودن ماه شهریور برای سیستم آموزش و پرورش عنوان کرد: ماه مهر فرایندی است که برای هر چه بهتر اجراشدن  زمان زیادی را می طلبد و اگر تمامی دستگاه ها همکاری لازم را نداشته باشد پروژه مهر به خوبی اجرا نخواهدشد.

باقری با ابعاد گسترده ای که پروژه مهر دارد ابراز کرد: دو برنامه شکوفه ها و شروع ماه مهر از مهم ترین پروژه های ماه مهر است.

رییس اداره آموزش و پرورش خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و یک اداره که این دو وظیفه مهم را عهده دار است ودغدغه اصلی کارکنان و معلمان این سازمان است نباید نگرانی مدارس فرسوده ومخارج مدارس  را داشته باشند و فکر مدیران مدارس را درگیر این قضیه نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه