English

در راستای اجرای طرح نذر اشتغال؛

هیئت ها و مساجد ظرفیت خوبی برای کاهش میزان بیکاری دارند

قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان گفت: هیئت ها و مساجد ظرفیت خوبی برای کاهش میزان بیکاری دارند و هر فردی می‌تواند در هر زمینه‌ای که به ایجاد اشتغال کمک می‌کند در طرح نذر اشتغال مشارکت کند.

هیئت ها و مساجد ظرفیت خوبی برای کاهش میزان بیکاری دارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک به رفع دغدغه بیکاری و بهبود وضعیت کسب وکار امری خداپسندانه است که خوشبختانه در استان هرمزگان این امر در قالب طرح نذر اشتغال در حال اجرا است.

وی افزود: در نذر اشتغال با کمک نهادها و مراکز مختلف به دنبال کاهش میزان بیکاری خصوصاً در اقشار نیازمند هستیم و مقررشده در ایام محرم در دسته های عزاداری و هیئت های مذهبی و مساجد استان از مردم برای شرکت در این طرح دعوت شود.

قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مجموعه کمیته امداد هم تمام ظرفیت های خود را برای ایجاد اشتغال به کار گرفته است که اعطای وام های اشتغال زایی و فراهم کردن امکانات برای مددجویان ازجمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان این نهاد ازجمله دغدغه های مجموعه امداد استان به شمار می رود و با طرح نذر اشتغال به اسم امام حسین علیه‌السلام و مشارکت مردم، خیرین و کارآفرینان انتظار داریم تا حد زیادی این دغدغه رفع شود.

تراهی گفت: آمار بیکاری در کشور نشان می‌دهد برای ریشه‌کنی آن نیازمند مشارکت و حضور همه آحاد جامعه و خصوصاً مردم و کارآفرینان هستیم و نمی‌توان صرفاً به اقدامات دولت اکتفا کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: هیئت ها و مساجد و افراد مؤمن و انقلابی ظرفیت خوبی برای کاهش میزان بیکاری دارند و هر فردی می‌تواند در هر زمینه‌ای که به ایجاد اشتغال کمک می‌کند در این طرح مشارکت کند.

وی گفت: در طرح نذر اشتغال، ضمن معرفی افراد بیکار به صاحبان مشاغل و کارآفرینان، با استفاده از ظرفیت مردمی نسبت به امر آموزش افراد بیکار خصوصاً زنان سرپرست خانوار و مددجویان کمیته امداد اقدام خواهد شد تا این افراد نیز بتوانند کسب وکار خود را راه اندازی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه