English

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان:

دستگاه قضا از کسانی که صادقانه قصد خدمت دارند حمایت می کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی از کسانی که صادقانه قصد خدمت دارند، حمایت و با قاطعیت با کسانی که قصد خیانت دارند برخورد خواهد کرد.

 دستگاه قضا از کسانی که صادقانه قصد خدمت دارند حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصفهانی درآیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نجف آباد بیان داشت: رویکرد همیشگی قوه قضاییه در جهت تحقق عدالت اجتماعی، قانونمداری، پیگیری حقوق عامه و مبارزه با فساد بوده لیکن با انتصاب آیت الله رییسی به ریاست قوه قضاییه این رویکرد با شدت بیشتری شکل عملیاتی به خود گرفته است.

وی افزود: برای اجرای این رویکرد نیاز به مدیرانی با روحیه جهادی داریم؛ مدیرانی که با نیت الهی تمام تلاش خود را برای تحقق این رویکرد به کار گیرند و خوشبختانه امروز بیش از پیش شاهد قرار گرفتن نیروهای جوان، صالح و انقلابی در رأس کارها در قوه قضاییه هستیم.

اصفهانی ادامه داد: در این رویکرد اگر همدلی و همراهی سایر قوا نباشد، قوه قضاییه به تنهایی نمی تواند به سرانجام مطلوب دست پیدا کند و همه ما در گام دوم انقلاب بایستی تمام تلاشمان را در راه خدمت به مردم به کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شجاعت یکی از لازمه های کار در هر پست و منصبی است، خاطرنشان کرد: مدیر باید با شجاعت کار خود را انجام دهد و اگر خطایی رخ داد دستگاه قضایی تفاوت میان خطا و خیانت را می داند و از همه کسانی که می خواهند صادقانه به وظیفه خود عمل کنند، حمایت و با خائنان نیز با قاطعیت برخورد خواهد نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان ضمن برشمردن برخی از عرصه های مبارزه با فساد مانند مبارزه با سوء استفاده کارگزاران حکومتی از امکانات عمومی، مبارزه با تخلفات شرکت های وابسته به دولت، مبارزه با ثروت های باد آورده و امتیازات انحصاری، مبارزه با سوء استفاده از سیاست های اصل 44 قانون اساسی و مبارزه با دلالی در اقتصاد و ترجیح آن به تولید، تصریح کرد: در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی هستیم اولویت اول قوه قضاییه مبارزه با مفسدان اقتصادی و مالی و حمایت از تولید کنندگان و فعالان سالم اقتصادی است اما در عین حال قوه قضاییه در سایر عرصه ها نیز به وظایف قانونی خود عمل می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه