English

استاندار مازندران:

استقرار نظم و آرامش یک مقوله همگانی است

استاندار مازندران گفت: ایجاد ناامیدی و بی‌ثباتی در جامعه هدف اصلی دشمن است و در این راستا استقرار نظم و آرامش یک مقوله همگانی است و همه آحاد جامعه و ادارات باید در این راستا تعامل کنند

استقرار نظم و آرامش یک مقوله همگانی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان اظهار داشت: دشمنان طی یک سال اخیر با فشار های حداکثری با هدف ایجاد آشوب های خیابانی و نارضایتی بین مردم، قصد براندازی نظام را داشتند که این بار نیز همانند گذشته با ایستادگی ملت ایران مواجه شدند و امروز به برکت امنیت، رضایتمندی مردم از نظام به رغم وجود مشکلات اجتماعی و اقتصادی بالا است.

وی ادامه داد: نیاز امروز جامعه به مقولات اجتماعی از جمله قانونمداری، برخورد با هنجارشکنان و کاهش آسیب های اجتماعی است که چندین دستگاه از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها در کیفی سازی و گسترش این موضوعات نقش محوری دارند.

استاندار مازندران بیان داشت: اگر تربیت و پرورش فرزندان در نهاد خانواده، مهد کودک، آموزش و پرورش و دانشگاه به درستی انجام شود، مشکلات اجتماعی به حداقل می رسد و هر چه قدر این دستگاه‌ها کارشان را بدرستی انجام بدهند، بار مسئولیت نیروی انتظامی در جامعه کمتر می شود.

حسین زادگان به نقش حمایتی دستگاه قضایی از نیروی انتظامی در برخورد جدی و قاطع با متخلفان اشاره کرد و گفت:  ائمه جمعه و روحانیون نیز با ترویج امر به معروف و نهی از منکر، سبب کاهش مشکلات اجتماعی شده و  کمک خوبی به نیروی انتظامی در این راستا می رسانند.

وی  آسایش و آرامش را مهمترین نیاز مردم هر جامعه دانست و گفت: اگر چه استقرار نظم و آرامش یک مقوله همگانی است، اما هماهنگی و تعامل بین دستگاه های مختلف دولت، مجلس و دستگاه قضائی ضروری است.

حسین زادگان استفاده پلیس از ابزار و امکانات پیشرفته و امروزی در ایجاد نظم و امنیت و  آرامش در جامعه را مهم توصیف کرد و افزود: با توجه به پیچیدگی های امکانات ارتباطی، پلیس باید به این موارد توجه کند که خوشبختانه آمار ها نشان از اقتدار پلیس در بخش فناوری و ابزار های ارتباطی پیشرفته دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه