English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

تولید و پخش ۸۴۰ دقیقه برنامه مصرف بهینه گاز در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تولید و پخش ۸۴۰ دقیقه برنامه مصرف بهینه گاز از آذر ماه سال جاری تا کنون در اصفهان خبر داد.

تولید و پخش 840 دقیقه برنامه مصرف بهینه گاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: 840 دقیقه برنامه رادیوی- تلویزیونی از آذر ماه سال جاری تا کنون در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیما ی مرکز استان به منظور ترویج فرهنگ استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی تولید و پخش گردید.

وی افزود: همچنین دو برنامه ۴۵ دقیقه ای با عنوان گفتگوی هفته و 10 برنامه 5 دقیقه ای در برنامه اجتماعی  اصفهان امروز از شبکه پنج صدا و سیمای مرکز اصفهان تولید و پخش گردید.

علوی بیان داشت: با توجه به شروع فصل سرد سال و ضرورت اطلاع رسانی نکات ایمنی، هشدار مخاطرات نشت گاز، حوادث آتش سوزی، انفجار، و راهکارهای جلوگیری و کنترل نشت گاز و همچنین صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز استان اصفهان اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز استان در جهت تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی نمود.

وی افزود:  همچنین20 برنامه پیام کوتاه رادیویی با عنوان"آیا می دانید که؟"، 2۰ برنامه ۵ دقیقه ای با عنوان "ساده اما حیاتی"، 20 برنامه10 دقیقه ای مشارکتی  فصلی با عنوان " گاز و ایمنی" و 20 برنامه 2 دقیقه ای با موضوع " عبرت آموزی از حوادث گاز" برنامه های رادیویی است که امسال با موضوع مصرف بهینه و ایمن گازطبیعی تولید و پخش شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، هدف از تولید و پخش این برنامه ها را با توجه به جایگاه و اثر گذاری رسانه ملی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین رسانه های عمومی، ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن در زمینه مصرف گاز طبیعی بر شمرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه