English

برای مقابله با شیوع ویروس کرونا؛

۸۵ درصد کارگران شهرداری اصفهان از ماسک و دستکش استفاده می کنند

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: 85 درصد کارگران شهرداری اصفهان از ماسک و دستکش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده می کنند.

85 درصد کارگران شهرداری اصفهان از ماسک و دستکش استفاده می کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا ساکتی بیان داشت: 85 درصد کارگران شهرداری اصفهان از ماسک و دستکش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده می کنند و اندک مواردی هم که رعایت نمی شود علی رغم آموزش های ارائه شده به علت سختی استفاده از این وسایل حین کار است.

وی افزوذ: تاکید و توصیه ما استفاده از ماسک ، دستکش و... برای کارگران خدمات شهری،  پاکبانان و باغبانان است. چراکه سلامت این افراد از اهمیت زیادی برخوردار است و شهردار اصفهان هم بر این موضوع تاکید زیادی دارد.

ساکتی با اشاره به تداوم اقدامات و فعالیت های اجرایی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا در اصفهان، اظهار کرد: پیمانکاران شهرداری در حوزه حمل زباله و نظافت شهر موظف اند به صورت دوره ای ماسک و دستکش در اختیار کارگران قرار دهند.

وی ادامه داد: البته این اقدام در روزهایی که موضوع شیوع کرونا هم مطرح نبود انجام می شد اما در این روزها برای رعایت بیشتر موارد بهداشتی و سلامت مردم و کارگران نظارت ها افزایش یافته و به صورت ویژه انجام می شود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: پیمانکارانی که موارد ایمنی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکنند، از سوی شهرداری جریمه سنگین خواهند شد و با پیمانکاران متخلف برخورد می شود.

ساکتی بیان کرد: کارگران زحمتکش حمل زباله به دلیل شرایط کاری دشوار و نحوه حمل زباله، برای استفاده از ماسک با سختی بیشتری روبرو هستند و ممکن است برای تنفس بهتر مجبور به برداشتن ماسک از روی صورت خود شوند.

وی افزود: خودروهای حمل زباله هم هربار بعد از فرآیند حمل ضدعفونی و شست و شو می شود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: ضدعفونی سرویس های بهداشتی شهر، ایستگاه های اتوبوس، مترو، ادارات شهرداری و خودروهای حمل ضایعات نیز همچنان انجام می شود و آموزش ها برای گروه های هدف ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه