English

علی اکبر جنگجو در گفتگو با موج؛

هر شهروند یک همیار سلامت است

رییس بیمارستانهای اشرفی و نه دی منظریه گفت: شعار شهرستان خمینی شهر در این حوزه هر شهروند یک همیار سلامت است.

هر شهروند یک همیار سلامت است

علی اکبر جنگجو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره باینکه هر شهروند یک همیار سلامت است، گفت: در شهرستان خمینی شهر جهت گندزدایی با همکاری تمام ارگانها  انجام شد.

وی اضافه کرد:در سطح شهرستان به دستور فرماندار شهرستان محمود مسلم زاده مانوری جهت گندزدایی با همکاری تمام ارگانها اعم از شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، بسیج ادارات وپلیس راهور این امر انجام شد و ما امیدواریم با مدیریت تمام دستگاه ها این مشکل از کشور و همچنین سطح جهان مرتفع شود.

جنگجو با بیان این خبر خوش که تاکنون از اهالی شهرستان خمینی شهر کسی به ویروس کرونا مبتلا نشده است، ادامه داد: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از بیماری کرونا با دادن پک های آموزشی به مراکز و ارگانها واطلاع رسانی در فضای مجازی به کار بسته ایم.

وی با ابراز این مطلب که هیچگونه موردی از آزمایشات بیماران  تا کنون کرونا اعلام نشده اضافه کرد: اخباری مبنی براینکه چند مورد مبتلا به این بیماری در بیمارستان ها بستری هستند به گوش رسیده که شایعه ای بیش نیست و تا کنون یک مورد مثبت نیز نداشته ایم.

رییس بیمارستانهای نه دی و اشرفی در پایان خاطرنشان کرد: شعار شهرستان در این حوزه هر شهروند یک همیار سلامت است ؛جنگجو شهروندان را به انجام رعایت بهداشت فردی به صورت جدی دعوت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه