English

معاون هماهنگ کننده سپاه قم خبرداد؛

تلاش خودجوشانه و فعال بسیجیان قم در عرصه مقابله با ویروس کرونا

معاون هماهنگ کننده سپاه قم از حضور فعال و خودجوش بسیجیان استان برای مقابله با کرونا خبر داد.

تلاش خودجوشانه و فعال بسیجیان قم در عرصه مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری موج قم، کبیری پور، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اقدامات خود جوش بسیجیان استان قم در مقابله با کرونا گفت: نیرو‌های بسیجی استان از همان روز‌های نخست مبارزه با کرونا با روحیه جهادی اقدام به تهیه و توزیع بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل و محلول ضدعقونی کردند.

وی با بیان این که بسیجیان استان شبانه روزی در حال فعالیت هستند، ادامه داد:تا کنون ۱۸۲ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضد عفونی کننده به صورت خودجوش بسته بندی و به صورت خانه به خانه توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به این که نیروی خدوم بسیج خوجوش اقدام به ضدعفونی کردن سطح شهر کرده است، عنوان کرد:ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، محلات عابربانک‌ها بازار قم به همت نیرو‌های بسیج محلات استان در حال انجام است.

کبیری با قدردانی از اقدام خداپسندانه بسیج قم گفت:جهادگران بسیجی استان اقدام به ویروس کشی ماشین‌های در رفت و آمد با مواد ضد عقونی می‌کنند که این کار با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی در پایان با بیان این که تا ریشه کنی کرونا ،بسیجیان استان در کنار مردم هستند افزود:کنترل عوارضی ها، خروجی‌های قم تهران و کاشان و راه آهن به همت جهادی و خودجوش ۳۰ نفر از بسیجیان گردان فاتحین انجام شده است.

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه