English

محسن گلابی خبر داد:

آماده باش ۲۵ ایستگاه آتش نشانی برای چهارشنبه سوری در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده باش ۲۵ ایستگاه آتش نشانی برای چهارشنبه سوری در اصفهان خبر داد.

آماده باش 25 ایستگاه آتش نشانی برای چهارشنبه سوری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  محسن گلابی با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از حوادث چهارشنبه سوری در شهر اصفهان بیان داشت: آتش نشانی با 25 ایستگاه در سطح شهر اصفهان و با آماده باش همه نیروها آماده امدادرسانی است.

وی افزود: از مردم می خواهیم به دلیل شرایط ناشی از بیماری کرونا به هیچ وجه برای چهارشنبه آخر سال به بیرون از منزل نیایند.

کرونا حوادث چهارشنبه سوری را هم کاهش می دهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مصاحبه با صدا و سیما و رسانه ها از دیگر اقدامات فرهنگی و آموزشی ما برای جلوگیری از بروز حوادث چهارشنبه سوری بوده است، گفت: طبق هر سال، همه نیروهای آتش نشانی در شهرداری اصفهان آماده باش هستند به طوریکه همه 25 ایستگاه آتش نشانی شهر اصفهان با نیروهای شیفت های استراحت در شب چهارشنبه سوری فعال خواهند بود.

گلابی افزود: در سال های اخیر، مکان برگزاری دورهمی های چهارشنبه سوری از درون شهر به باغات بیرون از شهر به ویژه در منطقه مرق اصفهان منتقل شده است و به همین سبب خطرات و حوادث ناشی از آتش سوزی در چهارشنبه پایان سال کاهش یافته است.

ضدعفونی چهار منطقه عملیاتی شهر اصفهان با چهار اکیپ آتش نشانی

محسن گلابی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیز شهر اصفهان انتظار و پیش بینی ما این است که امسال با حوادث کمتری در چهارشنبه آخر سال مواجه باشیم و از مردم هم می خواهیم برای رعایت ایمنی خود و شهروندان حضور کمتری در سطح شهر داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای کرونایی شهر اصفهان، نیروهای آتش نشانی با هماهنگی معاونت خدمات شهری هر شب با چهار اکیپ در چهار منطقه عملیاتی شهر در حال ضدعفونی مکان های عمومی، ادارات، بیمارستان ها و مطب های پزشکان هستند، گفت: این اقدام هر شب با حضور 40 نیروی آتش نشانی به صورت مستمر ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه