English

شهردار قم:

اولویت شهرداری رعایت دستورات ستاد مبارزه است/ شهرداری برنامه‌های برای روز طبیعت ندارد

شهردار قم با تأکید بر تعطیلی همه بوستان‌ها و مراکز تفریحی در سطح شهر، گفت: اولویت شهرداری حفظ سلامت مردم و رعایت توصیه‌ها و دستورات ستاد مبارزه با کرونا است.

اولویت شهرداری رعایت دستورات ستاد مبارزه است/ شهرداری برنامه‌های برای روز طبیعت ندارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقاییان‌نژاد در گفت و گویی اظهار کرد: به منظور حفظ امنیت و سلامت شهروندان، امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین توسط شهرداری تدارک دیده نشده است و تمام پارک ها و بوستان های این شهر تا اطلاغ ثانوی تعطیل است.

شهردار قم، ادامه داد: تمام ظرفیت‌های تفریحی، بوستان‌ها و پراک های شهری متعلق به مردم است اما برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمام امکانات شهرداری به‌صورت خاص تعطیل است.

سقاییان نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و در پی تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های شهر تا اطلاع ثانوی، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین تمدید شده است.

وی با اشاره به اهمیت در خانه ماندن شهروندان برای قطع زنجیره شیوع کرونا اظهار داشت: اجرای توصیه های پزشکان و همچنین توجه به رعایت قرنطینه خانگی در روزهای پیش رو به ویژه در ۱۳ فروردین ماه ضروری است.

شهردار قم با ابراز تأسف و عذرخواهی از مردم برای ارائه نشدن خدمات و شرایط ویژه برای روز طبیعت، افزود: شهرداری قم برای حفظ امنیت و سلامت شهروندان امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین تدارک ندیده است.

وی با درخواست از مردم برای حفظ قرنطینه خانگی، خاطرنشان کرد: شهرداری برای پایان دوره قرنطینه و ویروس کرونا برنامه‌ای جامعی را داشته و مردم می‌توانند آن زمان، از بوستان‌ها و مراکز تفریحی استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه