English

طی امروز؛

هرمزگان بارانی است/پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز پنجشنبه، ۲۸ فروردین ۹۹ سامانه بارشی جنوبی بر روی استان پیش‌ بینی می‌ شود لذا پیش بینی شده است که از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.

هرمزگان بارانی است/پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان ، اذعان داشت: طی امروز پنجشنبه، بیست و هشتم فروردین ماه 99 تداوم فعالیت سامانه بارشی جنوبی بر روی استان پیش‌ بینی می‌ شود که از ساعات صبح امروز مانند روز گذشته، از مناطق غربی استان بارش ها آغاز و به تدریج در طول روز سایر نقاط استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و اواخر وقت امروز از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طی امروز کماکان برای استان ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

عارفی با اشاره به اینکه دریا طی امروز متلاطم و از فردا کمی مواج خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بارش های امروز، توصیه می شود کماکان از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود و با توجه به بروز صاعقه از حضور در مناطق مرتفع نیز اجتناب شود.

وی در ادامه عنوان کرد: از نظر دمایی، از روز جمعه با خروج سامانه، افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

شایان ذکر است؛  گذر دو سامانه بارشی دیگر نیز طی اوایل و اواسط هفته آینده بر روی جنوب کشور و استان هرمزگان پیش بینی می شود که مطابق با الگوهای فعلی هواشناسی، از مقادیر بالای بارشی برخوردار نخواهد بود و در صورت تغییر احتمالی در الگوهای هواشناسی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه