English

سرهنگ علی جعفری نژاد تشریح کرد:

اقدامات نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر در مبارزه با ویروس کرونا

نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدامات نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر را تشریح کرد.

اقدامات نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر در مبارزه با  ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد درآخرین جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر با اشاره به  اقدامات انجام شده در مبارزه با ویروس کرونا گفت: در شرایط کنونی و با وجود شیوع بیماری کرونا در شهرستان کادر نیروی انتظامی با کمترین امکانات در دادگستری ها و کلانتری ها وظایف خود را به نحو احسنت انجام می دهند.

وی از سخت بودن کارها در ایام نوروز و انجام آن به نحو احسنت توسط کادر نیروی انتظامی شهرستان خبر داد و گفت: در مبارزه با  ویروس کرونا به خوبی تمامی امور محوله از سوی ستاد مبارزه با کرونا کنترل شد.

سرهنگ علی جعفری نژاد با اشاره به اینکه نوروز امسال متفاوت با سالهای قبل بود ادامه داد: مدیریت مردم و خودروها خصوصا چهارشنبه آخر سال کار بسیار دشواری بود و مهمترین اقدام ، هدایت آنها به سمت  خانه ها و برگشت به شهرخود و نرفتن به امامزاده ها و آرامستانها طبق سنت سالهای گذشته بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر، ورود کارتن خواب ها و متکدیان  که در شهر حضور پیدا کردند را مشکل ساز  خواند و ادامه داد: با همکاری خوبی که با  اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر برقرار کردیم ، مشکل مذکور مرتفع گردید.

 وی از وجود 23 روز بازار در شهرستان خمینی شهر خبر داد و تصریح کرد: کنترل کردن بازار روزها با حفظ فاصله اجتماعی بین شهروندان کار بسیار سختی است و نیروی انتظامی در مدیریت این امر نیز تا کنون موفق بوده است.

سرهنگ علی جعفری نژاد ادامه داد: مراحل سنگین وظایف نیروی اتتظامی کنترل منع  تردد و غربالگری خودروها روز 12فروردین بود که  120مورد تردد غیر مجاز داشتند و  72 میلیون جریمه شدند و روز سیزدهم فروردین 300 مورد که 122 میلیون تومان جریمه شدند و 220 دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال یافت.

نیروی انتظامی همزمان با انجام این فعالیت ها به رسیدگی امور مردم نیز می پردازد در بخش تصادفات و سوانح و کلاهبرداری های اینترنتی .

وی افزود:حضور یگان ویژه در شهرستان خمینی شهر جهت گندزدایی و ضدعفونی معابر از دیگر فعالیت ها بود که به خوبی صورت پذیرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: برنامه هایی که در ماه مبارک رمضان نیز اجرا می شود امنیت آن را بر عهده می گیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه