English

کمک ۱۹ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری استان کردستان به مددجویان کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان از کمک 19 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری در سطح استان کردستان به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

کمک 19 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری استان کردستان به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه هدف از تشکیل این مراکز،  مشارکت اصناف و بازاریان در جمع آوری کمک برای نیازمندان است، عنوان کرد: مدیریت و توزیع این کمک ها توسط معتمدین و منتخبان خود اصناف صورت می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: در هر شهرستان استان کردستان یک مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان ایجاد می شود.

شیخی زاده گفت: هم اکنون 47 مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان مشغول به فعالیت و شناسایی و کمک به نیازمندان است که 30 مرکز آن در شهر و 17 مرکز نیز در روستاها ایجاد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از طریق این مراکز در سال 98 حدود 19 میلیارد تومان به نیازمندان این استان کمک شد.

مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت: تاکنون 3 هزار و 44 خانوار نیازمند از طریق این مراکز جهت کمک شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: یکی از امتیازاتی که طبق مصوبات و قانون برای بازاریان نیکوکار در نظر گرفته شده، این است که این افراد به هر میزان که از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کنند با معرفی به سازمان امور مالیاتی از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

شیخی زاده تصریح کرد:  کارفرمایان، اصناف و بازاریانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را به عنوان نیروی کار خود بکارگیری کنند می توانند از  بسته های تشویقی شامل پرداخت تسهیلات، حق بیمه و  هدیه تشویقی از طریق این نهاد بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه