English

سید سعید شاهرخی مطرح کرد:

تحقق ۱.۳ تعهد ایجاد اشتغال در استان در سه ماهه نخست/ ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلاتِ آسیب دیدگان کرونا در استان همدان

استاندار همدان با اشاره به سند راهبردی استان، از تحقق 1.3 تعهد ایجاد اشتغال در استان در سه ماهه نخست و درنظرگرفتن ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلاتِ آسیب دیدگان کرونا در استان همدان خبر داد.

تحقق 1.3 تعهد ایجاد اشتغال در استان در سه ماهه نخست/ ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلاتِ آسیب دیدگان کرونا در استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در جلسه اعضای کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با اشاره به تحقق 1.3 تعهد ایجاد اشتغال در استان در سه ماهه نخست و در نظرگرفتن ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلاتِ آسیب دیدگان کرونا در استان همدان، گفت: سه ماهه نخست امسال هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان در این استان سرمایه‌گذاری و ۱.۳ برابر از تعهدات ایجاد اشتغال، در این دوره زمانی محقق شد.

سید سعید شاهرخی  افزود: در سه ماهه اول امسال موفق به ایجاد ۶ هزار و ۶۳۰ شغل جدید شدیم.

استاندار همدان اضافه کرد: این در حالی است که طبق برنامه راهبردی و عملیاتی تدوین شده در استان، چهار هزار و ۶۳۰ شغل جدید پیش بینی شده بود.

شاهرخی یادآور شد: در حوزه سرمایه گذاری نیز طبق تهعدی که در سند راهبردی و عملیاتی استان ایجاد شده بود، باید پنج هزار و ۴۴۶ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شود که تا کنون با همکاری دستگاه‌های اجرایی هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان جذب سرمایه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان که نیازهای ضروری کشور را در چنین شرایطی تامین می‌کنند در اولویت سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

شاهرخی تاکید کرد: ما با تمام امکانات و ظرفیت‌های استان به دنبال تحقق مفاد برنامه های راهبردی و عملیاتی توسعه استان هستیم.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: برای مشاغل آسیب‌دیده از بیماری کرونا ۸۰۴ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه، در نظر گرفته شده است که توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

شاهرخی افزود: مهلت نامنویسی در سامانه کارابرای مشاغل آسیب دیده تا پنجم مردادماه تمدید شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه