English

با تولید حداکثر انرژی در تابستان امسال محقق شد؛

نقش موثر نیروگاه بندرعباس در پایداری و تامین برق شبکه سراسری

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از نقش موثر نیروگاه بندرعباس در پایداری و تامین برق شبکه سراسری خبر داد و گفت: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و ۲ واحد گازی به ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور با تولید حداکثر انرژی در تابستان امسال نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان داشته است.

نقش موثر نیروگاه بندرعباس در پایداری و تامین برق شبکه سراسری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، داریوش محمودی معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با بیان این خبر افزود: از مهر ماه سال جاری در راستای تعمیرات صورت گرفته در واحدهای بخار این نیروگاه میزان تولید انرژی برق از مرز سه میلیون و 767 هزار و 923 مگاوات ساعت گذشته و همچنین نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه مشارکت داشته است.

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در هشت ماه اخیر، از مرز سه میلیون و 767 هزار مگاوات ساعت گذشت.

وی ادامه داد: از این میزان تولید حدود سه میلیون و 659 هزار و 40 مگاوات سهم واحدهای بخار و بیش از 108 هزار و 883 مگاوات سهم واحدهای گازی نیروگاه بوده است.

محمودی افزود: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و ۲ واحد گازی به ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور با تولید حداکثر انرژی در تابستان امسال نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه