English

امیر زاغیان خبر داد:

نوسازی بافت فرسوده استان اصفهان با پرداخت تسهیلات بانکی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از نوسازی بافت فرسوده استان اصفهان با پرداخت تسهیلات بانکی خبر داد.

نوسازی بافت فرسوده استان اصفهان با پرداخت تسهیلات بانکی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیر زاغیان بیان داشت: برای بهسازی بافت‌های ناکارآمد شهری تسهیلات بانکی جهت نوسازی بافت های فرسوده  در شهرهای استان اصفهان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری بصورت ترکیبی با سه نرخ ۹، ۱۶ و ۱۸ درصد پرداخت می‌شود که در این رابطه ماهیت متقاضی، نوع ساخت‌وساز و شهر محل اجرای پروژه قابل توجه است. 

این مقام مسئول مزایای این طرح را، عدم نیاز به سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات و امکان دریافت آن با ارائه سند تک برگ عنوان کرد و گفت: در این طرح علاوه بر تسهیلات بانکی، از سوی شهرداری‌ها نیز امکان تخفیف حداقل ۵۰ درصد عوارض ساخت، تراکم ساخت و تقسیط مابقی آن وجود دارد. 

زاغیان اضافه کرد: قابلیت تبدیل تسهیلات به فروش اقساطی و تقسیط آن به مدت حداکثر ۱۲۰ ماه از دیگر مزایای تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری است. 

وی بیان داشت: ثبت‌نام و استفاده از این تسهیلات بانکی طی دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله نخست متقاضیان به سامانه ارائه تسهیلات بافت فرسوده به نشانی Facility.udrc.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام، پیامک رمز ورود دریافت می‌کنند. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ا ستان اصفهان افزود: در مرحله دوم متقاضیان پس از ورود مشخصات پروژه در همین سامانه، از طریق پیامک، شماره پرونده دریافت می‌کنند سپس اطلاعات به سرپرستی بانک مسکن ارسال می‌شود. 

امیر زاغیان گفت: پس از بررسی توسط سرپرستی بانک مسکن پیامکی برای متقاضیان ارسال می‌شود و آنان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به این اداره، با ورود به سامانه بانک مسکن به نشانی Loan.bank-maskan.ir مابقی اطلاعات را تکمیل کرده و پس از دریافت پیامک از شعبه جهت مراجعه حضوری به بانک  اقدام کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه