English

مجیدسلطانی خبر داد:

پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی در سراسر کشور رونمایی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: تمام پرتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و به عنوان بخشی از این پرتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.

پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی در سراسر کشور رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید سلطانی گفت: همگام با پیشرفت های حوزه مدیریت متمرکز فناوری و به منظور استفاده از مزایای گسترده یکپارچه سازی در سراسر کشور و کاهش هزینه ها، تمام پرتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و به عنوان بخشی از این پرتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: با رونمایی از پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی، علاوه بر کاهش هزینه ها در بخش های مختلف، تمام خدمات و سرویس های ارایه شده در پرتال های استانی به پرتال اصلی شرکت مخابرات ایران منتقل شده و مشتریان در سراسر کشور می توانند با استفاده از درگاه واحد www.tci.ir و بخش ها و زیرمنوهای مختلف آن، خدمات مورد نیاز خود را در تمام بخش ها اعم از تلفن ثابت، اینترنت و دیگر سرویس ها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کنند.

این مقام مسئول افزود: بر اساس فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف شرکت مخابرات، پرتال اصلی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ، در اختیار تمام مشتریان و مخاطبان در سراسر کشور قرار دارد و با تجمیع ارایه خدمات در پرتال اصلی شرکت مخابرات، پرتال های مناطق با دامنه استان خود به معرفی و بارگذاری مطالب مورد نظر می پردازند.

سلطانی گفت: به عنوان مثال پرتال مخابرات منطقه تهران با آدرس tehran.tci.ir در اختیار مشتریان تهرانی است و در تمام مناطق نیز ، با افزودن نام استان به دامنه tci.ir، امکان دسترسی به پرتال منطقه فراهم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: همچنین به منظور دسترسی راحت تر، فهرست تمام پرتال های مناطق در صفحه اصلی پرتال شرکت مخابرات ایران در بخش پرتال مناطق مخابراتی قرار گرفته و مشتریان به سهولت می توانند به این پرتال ها مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه