English

سرپرست جهاد کشاورزی قائم‌شهر:

پرورش نوغان، شغل مکمل در بهبود معیشت خانوار است

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی قائم‌شهر گفت: پرورش نوغان به عنوان شغل مکمل برای خانوارها ایجاد اشتغال کرده و در بهبود معیشت خانوار تأثیرگذار است.

پرورش نوغان، شغل مکمل در بهبود معیشت خانوار است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی درویش نیا با اشاره به آغاز توزیع تخم نوغان تا نیمه اول اردیبهشت بین نوغان داران از سوی مرکز توسعه نوغانداری در روستای آهنگرکلای بیشه سر شهرستان قائم شهر، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در راستای منویات مقام معظم رهبری برای اجرایی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی دنبال می شود، پرورش نوغان در خانوارهای روستایی است.

وی ادامه داد: یکی از مزایای پرورش نوغان، مدت زمان کوتاه پرورش و قیمت مناسب فروش پیله است که باعث استقبال بهره برداران نوغانداری شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر افزود: پرورش نوغان به عنوان شغل مکمل برای خانوارها ایجاد اشتغال کرده و در بهبود معیشت خانوار و توسعه پایدار کشاوزی تأثیرگذار است.

درویش نیا بر توانمندسازی بهره برداران در مدیریت علمی کشاورزی پایدار تأکید و تصریح کرد: علاقمندان پرورش نوغان برای دریافت جعبه پرورش نوغان به مرکز توسعه نوغانداری مستقر در روستای آهنگرکلای بیشه سر شهرستان قائمشهر مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه