English

الیاس فتاحی:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در ایلام فراهم است

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم امن و با مشارکت حداکثری در استان فراهم شده است،گفت:انتخابات مایه اقتدار نظام و پل همگرایی و اتحاد وانسجام ملت است که باعث ترس دشمنان شده است.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در ایلام فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،الیاس فتاحی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست با دختران ایثارگر و شاهد استان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاششان را برای دلسرد کردن مردم برای کاهش مشارکت بکار گرفته اند که خواب آنها تعبیر نخواهد شد،افزود:انتظار از مردمان قهرمان و دلاور استان این است که همچنان که در۴۳  سال گذشته در  بیش از ۳۰ انتخابات همواره مشارکت حداکثری داشته اند از وظیفه شرعی و قانونی خود برای افزایش مشارکت و ایجاد یاس در دشمنان حضوری پر شور  داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همواره استان ایلام از استانهای با مشارکت بالای ۷۵ درصد بوده از نخبگان، دانشگاهیان و عموم مردم خواست همه را به حصور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب نماین،اظهار داشت:تمهیدات لازم  برای برگزاری انتخابات در سراسر استان فراهم شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری و در نهایت بی طرفی و قانونمداری در استان ایلام فراهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بانوان همگام با مردان نقش موثری در آبادانی و توسعه کشور دارند،گفت:حضرت معصومه( س )نماد عزت و عظمت و بزرگی در اندیشه دینی و مکتب اهل بیت است، آن حضرت با برخورداری از مراتب علمی و فضل فردی در عرصه های اجتماعی حضوری تاثیرگذار داشت.

فتاحی به ابعاد زندگانی حضرت معصومه و الگو سازی در میان دختران و بانوان سرزمین عزیزمان ایران و انتخاب روز دختر در این روز مبارک،افزود:: نامگذاری این روز یک حرکت نمادین برای گوشزد کردن شخصیت والای حضرت معصومه( س) و ترویج ابعاد زندگانی ان حصرت در جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ابراز امیدواری کرد دختران ایران اسلامی که نیمی از جامعه را  تشکیل  می دهند و همگام و همراه با مردان در آبادانی و کمک به توسعه کشور،استوار و پر صلابت گام بر می دارند و همواره  قله های رفیع علم و دانش را طی می  کنند، با تاسی از سیره کریمه اهل بیت ،حضرت معصومه(س) به اوج عزت، معرفت و افتخار برسند.

وی به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان اشاره و خاطرنشان کرد دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جامعه بانوان دارد و هم اکنون تعدادی از بانوان در پست های مدیریتی استان مشغول بکار هستند و مسئولیت خود را نیز به نحو احسن انجام می دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت :به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت های عظیم علمی، هنری و ورزشی زیادی در استان وجود دارد و شرایط برای رشد و شکوفایی این استعدادها و نقش آفرینی دختران در تمام بخش های استان فراهم است.

فتاحی افزود:میدان و فضا برای رشد و اعتلای توانمندیهای دختران در استان فراهم است و بی تردید از هیچ کمک و مساعدتی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه