English

مهدی قلیان:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعبات اخذ رأی قبل از برگزاری انتخابات

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: حتی الامکان ورودی و خروجی مجزا برای شعب اخذ رای و صندوق رأی سیار برای بیماران قطعی مبتلا به کرونا در خراسان رضوی و یا بیماران مبتلا به بیماری زمینه‌ای در نظر گرفته شده است.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعبات اخذ رأی قبل از برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی لازم در شعبات اخذ رأی قبل از برگزاری انتخابات، حین برگزاری و بعد از برگزاری رعایت می شود.

مهدی قلیان با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی حوزه‌های اخذ رای از طریق سامانه ماسک پایش سلامت می‌شوند عنوان کرد: به منظور اطمینان مردم از سلامت عوامل اجرایی و رعایت پروتکل­های حوزه­‌های اخذ رأی و برگزاری هر چه پرشور‌تر انتخابات دستورالعمل‌های لازم به تمامی شعب ارسال و نظارت‌ها نیز صورت می‌گیرد.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه رای گیری حتی الامکان در فضای باز انجام می شود و در صورت رای گیری در فضای بسته، تهویه مناسب  محیط مرتبا انجام می شود تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت شعبات اخذ رأی افزایش یافته است.

 وی همچنین با بیان اینکه عوامل اجرائی ملزم به استفاده از مواد خوردنی و آشامیدنی بسته بندی شده در خارج از محل اخذ رای هستند اظهار کرد: استفاده از خودکار شخصی جهت رأی دهندگان در تمام شعبات اخذ رأی الزامی است.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه صابون مایع در سرویس‌های بهداشتی موجود و دستگاه ضد عفونی دست در تمام شعب اخذ رأی نصب شده است تاکید کرد: استفاده مستمر عوامل اجرایی و نظارتی و حفاظتی و رأی دهندگان از ماسک در حین برگزاری انتخابات الزامی است.

 قلیان در خاتمه اظهار کرد: حتی الامکان ورودی و خروجی مجزا برای شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است و صندوق رأی سیار برای بیماران قطعی مبتلا به کرونا در خراسان رضوی و یا بیماران مبتلا به بیماری زمینه‌ای در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه