English

صالح جوکار:

طرح تغییر الگوی مصرف برق باید در دستور کار باشد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به اهمیت تعامل با نمایندگان و مسئولین استان در رفع موانع و مشکلات مردم ، گفت: طرح استفاده از برق در بافت تاریخی و تغییر مصرف آن را مهم دانست و بر پیگیری آن تاکید کرد.

طرح تغییر الگوی مصرف برق باید در دستور کار باشد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل و معاونین این شرکت با اشاره به اهمیت تعامل با نمایندگان و مسئولین استان در رفع موانع و مشکلات مردم، گفت: پاسخگو بودن و جلب رضایت مردم از یک سو و شتاب در رفع مشکلات از سوی دیگر دارای اهمیت بسزایی است.

وی به جایگاه صنعتی استان و اهمیت تامین برق پایدار در تولید ثروت و ایجاد اشتغال اشاره ای داشت و افزود : ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اشکذر در مسیر یزد به طبس در دستورکار بوده و تامین برق آن  نیازمند جدیت ویژه ای است.

این مسئول با بیان اینکه حوزه گردشگری به عنوان دومین صنعت مهم استان مورد توجه قرار دارد، طرح استفاده از برق در بافت تاریخی و تغییر مصرف آن را مهم دانست و بر پیگیری آن تاکید کرد.

مهندس عبدالحمیدعباس شیاری مدیرعامل توزیع برق یزد   نیز در سخنانی به موضوع مهم نقدینگی و نقش حیاتی آن در صنعت توزیع برق اشاره ای داشت و تاکید کرد: تامین منابع مالی لازم برای پروژه ها و طرح ها از یک سو و تامین تجهیزات و تاسیسات از سوی دیگر در این صنعت بسیار اهمیت دارد.

وی رشد 20 درصدی مصرف استان، اهمیت اتوماسیون شدن شبکه های برق و توسعه خط گرم برای تثبیت جایگاه ممتاز استان در کم ترین میزان خاموشی به ازای هر مشترک را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول از برق رسانی به سه روستا توسط برق خورشیدی تا هفته دولت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با  تامین اعتبار و نقدینگی های لازم که نتیجه آن به خود مردم باز خواهد گشت، شاید بهبود شرایط و رشد صنعت برق استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه