English

حسین رضایی:

تشرف حدود ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهدمقدس در ماه صفر

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: در صورتی که تمهیدات لازم مهیا شود، امسال نیز پذیرای همین تعداد زائر پیاده باشیم و امکانات و برنامه‌ریزی لازم را در این مسیر خواهیم داشت.

تشرف حدود ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهدمقدس در ماه صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) اعلام کرد: براساس برآورد‌ها پیش‌بینی ما این است که در دهه آخر صفر امسال نیز شاهد تشرف حدود ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهدمقدس باشیم.

حسین رضایی در ادامه این خبر افزود: شرایط کرونایی خاصی امسال بر مشهد حاکم است و به همین دلیل درصدد هستیم تعداد موکب‌ها را در جاده‌های بین راهی افزایش دهیم.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) همچنین در ادامه گفت: در دهه آخر صفر سال ۹۸ چنین شرایطی را تجربه کرده‌ایم و حدود ۵۰۰ هزار زائر در قالب ۲ هزار و ۶۰۰ کاروان از ۲۴ استان وارد مشهدمقدس شدند.

وی تصریح کرد: در صورتی که تمهیدات لازم مهیا شود، پیش بینی این است که امسال نیز بتوانیم پذیرای همین تعداد زائر پیاده باشیم و امکانات و برنامه‌ریزی لازم را در این مسیر خواهیم داشت.

رضایی در خاتمه اظهار کرد: موکب‌ها در فضای باز به زائران پیاده خدمت رسانی خواهند کرد و از زائران نیز درخواست داریم از اینک تمهیدات لازم را برای این مهم تمهید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه