English

محمد نوذری:

مدیران تا لحظه آخر مسئولیت در امر خدمت رسانی به مردم پرتوان کار کنند

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مدیران تا لحظه آخر مسئولیت در امر خدمت رسانی به مردم پرتوان کار کنند،گفت:روزهای آخر کار دولت سلب مسئولیت از مدیران نمی کند.

مدیران تا لحظه آخر مسئولیت در امر خدمت رسانی به مردم پرتوان کار کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،محمد نوذری استاندار ایلام به روزهای آخر کار دولت دوازدهم اشاره و خطاب به مدیران استان افزود:همه ما وظیفه داریم تا آخرین دقایق مسئولیت خود با تمام توان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه روزهای آخر کار دولت سلب مسئولیت از مدیران نمی کند، اظهار داشت: امروز دولت در شرایط بسیار سختی به سر می برد، از یک طرف با تحریم‌های ناجوانمردانه و بروز مسائل و مشکلات اقتصادی روبروست و از طرفی با شرایط قرمز کرونایی و از جهتی نیز با مسایل و مشکلات شرایط اقلیمی و تبعات حاصل از آن مواجه بوده که سر و سامان دادن به این موضوعات نیازمند اهتمام جدی تر و تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم است.

استاندار ایلام، تلاش در جهت رفع مسائل اقتصادی، بهبود شرایط کرونایی و پایدار نمودن خدمات در حوزه آب و برق را سه اولویت مهم دولت در استان در این روزهای آخر عنوان و تصریح کرد: در این سه زمینه علاوه بر عزم و اراده بالای مسئولان نیازمند مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم برای غلبه بر مشکلات پیش رو هستیم و خوشبختانه امروز این وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان در استان ایلام بی بدیل است.

نوذری به برخی مسایل و مشکلات آب و برق در استان اشاره و خاطرنشان کرد:علیرغم اینکه امسال شاهد کاهش بی سابقه نزولات جوی در کشور و استان بودیم اما نباید تمام مسایل و مشکلات در این حوزه را به پای شرایط اقلیمی گذاشت و دستگاه های متولی بایست در این زمینه نهایت تلاش و جدیت خود را برای پایدار نمودن خدمات آب و برق در استان انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه