English

روزگار سخت کرونایی بندرعباس و اقدام ستودنی یک پزشک

پزشکی خیر با درک صحیح از وضعیت نابسامان اقتصادی بیماران در بندرعباس، ویزیت رایگان این افراد را متقبل شده است.

روزگار سخت کرونایی بندرعباس و اقدام ستودنی یک پزشک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، افزایش روزافزون تعداد مبتلایان به بیماری کرونا از یک‌سو و تورم افسارگسیخته از سوی دیگر عرصه را بر بیماران ساکن هرمزگان تنگ کرده است، در برخی از موارد فقر و فشار اقتصادی تا جایی پیش می‌رود که حتی بیماران کرونایی مجالی برای مراجعه به پزشک ندارند و بر اساس شنیده‌ها دست به خوددرمانی در منزل می‌زنند.

ماه‌هاست که هرمزگان در صدر اخبار کرونایی کشور قرار دارد و عدم توجه کافی متولیان برای مهار این بیماری در استان شهروندان را به ستوه آورده است تا خود پای کار آیند و مرهمی باشند بر دل دردمند همشهریان خود.

در همین راستا یکی از پزشکان ساکن بندرعباس در عملی خیرخواهانه اقدام به ویزیت بیماران کرونایی کم‌بضاعت بدون دریافت هزینه کرده است. «دکتر غلامعباس مؤمنی» متخصص داخلی و فعال در بخش کرونا طی بیانیه‌ای در فضای مجازی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا که قادر به تأمین هزینه آن نیستند، خواست تا به مطب وی برای ویزیت رایگان مراجعه کنند.

شایان‌ذکر است؛ مطب این پزشک خیر در بندرعباس، خیابان شهید کازرونی، ساختمان سبز، طبقه چهارم واقع شده است و همه‌روزه به‌جز روزهای تعطیل، از ساعت 10 الی 14 و 18 الی 22 آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

همچنین شهروندان می‌توانند برای دریافت نوبت با شماره تلفن‌های: 09220848716 یا 07632221311 یا 07632245695 تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه