English

رییس اتاق اصناف استان یزد خواستار بازگشایی اصناف شد

رییس اتاق اصناف یزد در پیامی از استاندار یزد خواست تا اصناف روز یکشنبه 31 مرداد ماه بازگشایی شوند.

رییس اتاق اصناف استان یزد خواستار بازگشایی اصناف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد در پیامی از استاندار یزد خواست تا اصناف روز یکشنبه بازگشایی شوند.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب اقای دکترطالبی

استاندار محترم استان یزد

شما یکی از استاندارانی بودید که در دوران مدیریت خود همیشه حامی مردم و به خصوص بازار بودید که جای تشکر را دارد، در موقعیت فعلی که رکود، بر بازار حاکم شده و درآمدی در بازارحاصل متصدی واحد صنفی نمی شود، همه واحدهای صنفی با ضرر و زیان دست و پنجه نرم می کنند.

باید یک نکته دیگر را هم متذکر شوم که هیچ گونه حمایتی از هیچ ارگانی صورت نگرفت و خودشان حفظ جایگاه را در واحد صنفی خود نمودند، با وجودی که برایشان محدودیت ایجاد شد و نتوانستند جذب درآمد کنند باز هم اصناف همراه با ستاد استانی مقابله با کرونا بودند.

بانکها از سود روزانه خود نگذشتند، روز شمار بهره خودرا دریافت نمودند و حتی اگر دیر شد جریمه دیر کرد را هم گرفتند، سازمان امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی هم از حقشان قدمی عقب نشینی نکردند.

اصناف با این همه شرایط سخت همراه ستاد مقابله با کرونای استان بودند و دستورات را اجرا نمودند، همیشه حامی جامعه سلامت بودند و خواهند بود و برای جامعه سلامت خیلی هزینه کردند و باز هم خواهند نمود.

شما در آخرین دستور عمل ستاد ابلاغ نموده اید که بازار تا ۶ شهریور تعطیل باشد. من به عنوان نماینده بازار که مدت ۳۶ سال است در بازار فعالیت دارم وحدود ۱۶ سال هم است که خادم بازار هستم و در امور بازار کارشناسم می گویم نمی توان این مدت طولانی بازار را تعطیل نمود.

چون همانطور که ویروس منحوس کرونا خطرناک و گشنده است نبود درآمد و سفره های خالی هم فاجعه اور است واحدهای صنفی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و ماسک گذاری از روز یک شنبه مورخه ١٤٠٠/٥/٣١ فعالیت را شروع نمایند.

هر چه جلوی ضرر را بگیریم منفعت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه