English

سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری:

توزیع ۱۳۰۰۰ بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: سپاه با همکاری قرارگاه مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و استانداری خراسان رضوی و استفاده از ظرفیت مردمی بسیج قرارگاه مردمی شهید سلیمانی را تشکیل داد.

توزیع ۱۳۰۰۰ بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: در سه روز اخیر بیش از ۱۳۰۰۰ بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است و همچنین به منظور آمادگی برای مقابله با اوج‌گیری‌های بعدی کرونا در خراسان رضوی و پیشگیری از غافلگیری و نیز کمک به اصلاح وضعیت موجود در حال آماده سازی مرکز درمان سرپایی ۴۰۰ تختخوابی در مشهد هستیم.

سردار سرتیپ نظری در رادامه اضافه کرد: ما براساس اعلام نیاز دستگاه‌ها وارد عمل می‌شویم و وظیفه ما پاسخ به درخواست دانشگاه است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: مواجهه با کرونا یک موضوع تخصصی و مرتبط با جان مردم است، هر اقدام ما باید با مجوز دانشگاه باشد و در راه اندازی مراکز درمان سرپایی هم بار بیمارستان‌ها را کاهش دادیم.

وی همچنین تصریح کرد: سپاه امام رضا (ع) با همکاری قرارگاه مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و استانداری خراسان رضوی و استفاده از ظرفیت مردمی بسیج قرارگاه مردمی شهید سلیمانی را تشکیل داد.

سردار در خاتمه تاکید کرد: تهیه مایحتاج نیازمندان با اولویت بیماران کرونایی از جمله اقداماتی است که در این قرارگاه انجام می‌شود و در همین راستا طی سه روز اخیر ۱۳ هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه