English

علی اصغر انجیدنی:

نیاز حداقل به ۱۰۰ تخت بر اساس افزایش ظرفیت بیمار در بخش مراقبتهای ویژه

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، استفاده از ماسک، اجتناب جدی از حضور در دورهمی‌ها، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

نیاز حداقل به ۱۰۰ تخت بر اساس افزایش ظرفیت بیمار در بخش مراقبتهای ویژه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: در موج‌های کرونا، پس از ۲ هفته تعداد بیماران بدحال و نیازمند به بستری در بخش‌های مراقبت ویژه افزایش می‌یابد.

انجیدنی همچنین ادامه داد: بر این اساس ظرفیت بخش‌های مراقبت ویژه از هفته گذشته در مراکز درمانی افزایش یافته است و براساس برنامه‌ریزی تا هفته آینده نیز حداقل ۱۰۰ تخت دیگر نیز افزایش می‌یابد.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با با اشاره به برنامه واکسیناسیونها بر اساس برنامه‌ریزی و تسریع در آن متذکر شد: در مشهد مقدس برنامه واکسیناسیون در قالب ۲ برنامه شامل گروه‌های هدف اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و همچنین به صورت ویژه در مناطق حاشیه شهر در حال اجراست.

وی ادامه داد: نمونه‌های قالب در موج پنجم کرونا در مشهد ، سویه دلتاست و هیچ نشانه‌ای از نوع دیگری از جهش ویروس در مشهد مشاهده نشده است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در حال حاضر بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، استفاده از ماسک، اجتناب جدی از حضور در دورهمی‌ها، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

انجیدنی در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری تمام مسئولان و مردم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه