English

استاندار مازندران تأکید کرد:

پیگیری برای واکسیناسیون همگانی

استاندار مازندران با اشاره به این که مازندران در واکسیناسیون در صدر استان های کشور قرار دارد، بر پیگیری برای واکسیناسیون همگانی تأکید کرد و مهم ترین اولویت در فعالیت ها و برنامه ها را جان مردم دانست.

پیگیری برای واکسیناسیون همگانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان با اعلام این خبر اظهار داشت: مازندران در صدر واکسیناسیون کشور قرار دارد و همچنان این روند را پیگیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: تلاش های شبانه روزی پزشکان و کادر درمان در صفحات تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد و تلاشی همچون رزمندگان دفاع مقدس که برای سلامت و جان مردم پای کار بوده و هستند.

استاندار مازندران گفت: مدیریت بحران در این روزها به گونه ای انجام گرفت تا درمان مردم در استان با کمترین مشکل مواجه باشد و مشکلاتی همچون سایر استانها را شاهد نباشیم.

وی بیان داشت: دانشگاه های علوم پزشکی استان و کادر درمان در کنار سایر دستگاه های اجرایی، انتظامی، سپاه و بسیج تلاش کردند تا اوضاع با توجه به شرایط خاص مازندران در کشور مدیریت شود.

حسین زادگان با بیان این که مدیریت کرونا در استان به دلیل حجم ورود و خروج جمعیت سیال با هیچ کجای کشور قابل مقایسه نیست، افزود: در ممنوعیت تردد با قاطعیت ایستادیم تا شرایط حساس کنونی را کنترل کنیم.

وی با اشاره به این که اولویت اول جان مردم است و با وجود وابستگی معیشت مردم استان به گردشگران باید هر دو حوزه مدیریت شود، تصریح کرد: همه در قبال کرونا مسئولیت دارند و این موضوع تنها مربوط به دستگاه های دولتی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه