English

محمد باباخانی:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خراسان رضوی، افزایش ۶۰ درصدی داشته است

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر مشهد کمتر از میانگین مناطق زیر پوشش و ۵۶ درصد است و در یک هفته گذشته ۹۳۰ مورد بازدید تیم بهداشت محیط انجام شده است.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خراسان رضوی، افزایش ۶۰ درصدی داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد باباخانی رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: با همراهی مردم، میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ۶۰ درصد رسیده است.

باباخانی در ادامه این خبر افزود: در مدت زمان همه گیری ویروس کرونا در خراسان رضوی ، برنامه‌های نظارتی و رسیدگی به تخلفات بهداشتی با قوت در حال اجراست.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین اضافه کرد: در یک هفته اخیر یک هزار و ۱۵۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با مشارکت ۱۲۲ تیم بهداشت محیط انجام شده است که در نتیجه آن ۲۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب و ۲۷۰ واحد نیز تذکر کتبی دریافت کردند.

وی همچنین تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر مشهد کمتر از میانگین مناطق زیر پوشش و ۵۶ درصد است و در یک هفته گذشته ۹۳۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با مشارکت ۹۱ تیم بهداشت محیط انجام شده است که در نتیجه آن ۳۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب و ۳۵۱ واحد نیز تذکر کتبی دریافت کردند.

باباخانی در خاتمه اظهار داشت: ناظران بهداشت محیط از تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مراکز گردشگری و اقامتی، رستوران‌ها، مراکز خدماتی، اصناف، اماکن زیارتی، مساجد، مطب‌ها و داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها و آزمایشگاه بازدید می‌کنند و ضمن ارائه آموزش‌های لازم، با تخلفات بهداشتی برخورد می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه