English

رامین صادقی خبر داد:

احیای ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تعداد ۲۰ واحد تولیدی از اول سال تاکنون به چرخه تولید بازگشته‌اند و مابقی نیز در مراحل احیای مجدد قرار دارند.

احیای 20 واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های قابل احیای صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان اردبیل که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، گفت: طبق بررسی‌های انجام یافته در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی استان اردبیل کل واحدهای راکد که قابل احیاء هستند تعداد ۹۸ واحد تولیدی و صنعتی است که از این تعداد احیای ۷۶ تولیدی در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: از اول سال تاکنون تعداد ۲۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و ۴۳ واحد تولیدی و صنعتی دیگر نیاز به تسهیلات بانکی دارند که از این تعداد ۱۵ واحد از آنها جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و ۱۳ واحد دیگر نیز مشکل اداری و مدیریتی دارند که در حال بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: برای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی به چرخه تولید مشکل این واحدها توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه بررسی و پس از احصاء مشکل آنها در کارگروه‌های مربوطه طرح و تصمیمات لازم در راستای رفع موانع تولید اتخاذ می گردد تا واحدهای راکد مجدداً وارد چرخه تولید شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه