English

سارا فلاحی:

کودکان شهید ایلام در کنگره شهدا به صورت ویژه دیده شود

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کودکان شهید ایلام در کنگره شهدا به صورت ویژه دیده شود.

کودکان شهید ایلام در کنگره شهدا به صورت ویژه دیده شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در نشست ستاد هماهنگی کنگره 3 هزار شهید استان افزود: کودکان شهید ایلامی در دوران دفاع مقدس در کنگره 3 هزار شهید احصاء و برند سازی شوند تا ماهیت رژیم کودک کش بعثی صدام نیز در دوران دفاع مقدس بیشتر آشکار شود چرا که کودک کشی در تمام دنیا و در هر دین و مذهب و مسلکی مذموم است و اسرائیل جنایتکار نماد رژیم کودک کش در جهان است.

وی با بیان اینکه شهدا نماد برتری ایران بر جهان هستند، اظهار داشت: کنگره 3 هزار شهید ایلامی احیاء دوباره فرهنگ ایثار و شهادت و برند کردن نام و یاد شهدا در جامعه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برگزاری کنگره‌ای در قدر و شان شهدای ایلام را خواهان و خاطرنشان کرد: در اهداف این کنگره به گردشگری دفاع مقدس و معرفی رزمندگان، جانبازان و شهدایی که در تاریخ دفاع مقدس درخشیدند پرداخته شود و تلاش شود تا نقش ایلام در دفاع مقدس برای همگان عیان گردد.

فلاحی تصریح کرد:برای معرفی شهدا، حضور و نقش مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و عملیات‌های انجام شده در استان ایلام منجمله حماسه کوشک، فتح میمک، قلاویزان و غیره نیازمند واکاوی و تحقیق و بازآفرینی این رشادت‌ها در استان ایلام هستیم که می‌شود با برگزاری کنگره 3 هزار شهید ایلامی قسمتی از آن را محقق کرد.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نبود موزه دفاع مقدس در استان ایلام را نمونه‌ای از کم کاری‌ها در معرفی رشادت و جان‌سپاری مردم ایلام در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: ما در مجلس برای تامین اعتبارات و ساخت موزه دفاع مقدس در استان ایلام آماده همکاری و چانه زنی هستیم و هر آن چه برای شهدا نیاز باشد به طور ویژه مورد پیگیری و رایزنی قرار خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان بر توجه به توانایی داخلی، پرهیز از گراهای مخرب به دشمن و وحدت و همدلی به عنوان راهکار غلبه بر مشکلات و ناتوانایی‌ها تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه