English

جبران عقب افتادگی‌های فرهنگی کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور از جبران عقب افتادگی‌های فرهنگی کشور خبرداد.

جبران عقب افتادگی‌های فرهنگی کشور

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد مهدی اسماعیلی عصر پنجشنبه در دیدار با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: دولت سیزدهم در حالی فعالیت خود را آغاز کرده که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۲ سال گذشته بسیاری از فعالیت های اجتماع محور فرهنگی و هنری در وضعیت تعطیل قرار داشته‌است.

وی ادامه داد: روز گذشته با واکسیناسیون یک میلیون نفر رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شد و امروز نیز ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دوز واکسن جدید وارد کشور شده که می تواند با بهبود واکسیناسیون عمومی آغاز فعالیت های فرهنگی و هنری را سرعت ببخشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه شروع فعالیت‌های اجتماع محور فرهنگی منوط به ایمنی جمعی است، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی دولت بزودی تمام افراد بالای ۱۸ سال کشور واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ پیشران اقدامات دولت سیزدهم است، یادآور شد: بازتعریف رسانه ای جبهه انقلاب در دستور دولت است و با تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب باید از حالت انفعال در عرصه اصلاع رسانی، فرهنگ سازی و اقناع کنندگی خارج شویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: وزارتخانه متبوع در دوره جدید قصد دارد با اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه خود را تا تراز انقلاب اسلامی ارتقاء دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت و گو می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه