English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری یک سارق سابقه دار باغ ها در آران و بیدگل / اعتراف متهم به ۳۷ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق سابقه داری که اقدام به ۳۷ فقره سرقت از باغ ها در شهرستان آران و بیدگل کرده بود، خبر داد.

 دستگیری یک سارق سابقه دار باغ ها در آران و بیدگل / اعتراف متهم به 37 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ های شهروندان ساکن در شهرستان آران و بیدگل پیگیری کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت و بررسی نحوه ارتکاب سرقت ها به یکی از سارقان سابقه دار که دارای سوابق متعدد در خصوص سرقت از باغ ها و همچنین قطعات و محتویات داخل خودرو بود مظنون و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه متهم محل اسکان مشخصی در شهر نداشت جستجوی هوشمندانه برای دستگیری وی انجام و در نهایت این فرد در یکی از منازل متروکه حاشیه شهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 37 فقره سرقت اعتراف و عنوان داشت با توجه به اعتیاد شدیدش به مواد مخدر برای تامین هزینه مواد مصرفی خود اموال مسروقه را به 2 خریدار ضایعات می فروخته است که با راهنمایی وی مالخران نیز دستگیر و همگی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه