English

در ماههای محرم و صفر صورت گرفت:

توزیع ۸ هزار سبد معیشتی و ۲۳۰ هزار پرس غذا در بین نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از 8 هزار سبد غذایی و 230 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان توزیع شده است.

توزیع 8 هزار سبد معیشتی و 230 هزار پرس غذا در بین نیازمندان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در آئین توزیع 300 سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان شهرستان چرداول افزود: این تعداد سبد غذایی و این تعداد پرس غذا ک با مشارکت خیرین نیکوکار داخل و خارج استان تأمین شده است.

وی اظهار داشت:انجام این خدمات در قالب طرح احسان و اطعام حسینی و اخیراً هم طرح نذر حاج قاسم سلیمانی و در راستای کنگره  گرامیداشت 3 هزار شهید والامقام این استان انجام گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام تصریح کرد: تلاش ما این است که در شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی بخشی از مشکلات معیشتی قشر نیازمند این استان را مرتفع نماییم.

موسی نژاد به مسئولیت این نهاد در کمیته محرومیت زدایی کنگره ی بزرگداشت 3 هزار شهید این استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این کمیته ارائه 43 نوع خدمت به نیازمندان هدف گذاری شده است که 10 نوع خدمت آن توسط کمیته امداد صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه