English

قنبر موسی نژاد:

سنگ تمام یک شرکت خصوصی در کمک به دانش آموزان نیازمند ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام درحاشیه آئین توزیع یکهزارو 500 دستگاه تبلت در بین دانش آموزان محروم ایلامی گفت: تهیه این تعداد تبلت با همکاری شرکت زرین معدن جاف و مشارکت خوب و قابل ستایش مدیران این شرکت صورت گرفته است.

سنگ تمام یک شرکت خصوصی در کمک به دانش آموزان نیازمند ایلامی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه برای تهیه این تعداد تبلت 45 میلیارد ریال هزینه شده است،افزود: نیمی از این رقم یعنی 2 میلیارد و 250 میلیون تومان آن را مدیریت این شرکت تأمین کرده است و نیمی دیگر از این رقم را نیز کمیته امداد تأمین کرده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته و به دنبال بیماری کرونا بسیاری از دانش آموزان مددجوی این استان برای ادامه تحصیل به روش مجازی با مشکلات بسیاری مواجه بودند، اظهار داشت: امسال خوشبختانه با مشارکت خیرین نیکوکار و بخصوص مشارکت قابل ستایش شرکت زرین معدن جاف  بخش عمده ای از مشکلات دانش آموزان استان مرتفع شده است و به زودی تعداد دانش آموزان مددجویی که صاحب تبلت شده اند به رقم 3 هزار نفر خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به اینکه مدیریت شرکت زرین معدن جاف درعمل به مسئولیت اجتماعی خود برای همکاری بیشتر با کمیته امداد ایلام اعلام آمادگی کرده اند ، تصریح کرد:در آینده این شرکت در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان ایلامی نیز با کمیته امداد همکاری خواهد کرد.

موسی نژاد با اشاره به اینکه امروز نیاز خانواده های مددجو با توجه به شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا تغییر کرده و متنوع تر شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید وسایل کمک آموزشی هوشمند و ازجمله تبلت از ضروری ترین نیاز دانش آموزان استان بوده که امیدواریم خیرین نیکوکار و دیگر دستگاهها نیز در این امر مهم مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه در شرایط سخت کرونا و سخت شدن ادامه تحصیل برای نیازمندان تلاش ما این است که با ادامه توزیع تبلت در بین دانش آموزان نیازمند بتوانیم خدمات ماندگاری را رقم بزنیم،گفت:هدف ما این است در ادامه تعامل سازنده با خیرین خارج از استان واز طرفی جذب منابع بیشتری از مرکز شرایط مناسبی برای  ادامه تحصیل فرزندان نیازمند فراهم شود.

موسی نژاد افزود: از آنجایی که مدیران تعدادی از دستگاههای استان برای مشارکت در تأمین تبلت مورد نیاز دانش آموزان مددجو و نیازمند قبلا اعلام آمادگی کرده اند امیدوارم به وعده های خود در کمک به تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند عمل کنند.

توزیع 1500 تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در پاسداشت سه هزار شهید گرانقدر این استان تعداد سه هزار دستگاه تبلت در بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع می شود.

قنبر موسی نژاد در آئین توزیع یکهزار و 500 دستگاه تبلت در بین دانش آموزان مددجوی ایلامی، افزود:امروز یکهزار و 500 دستگاه تبلت که با همکاری و مشارکت، شرکت زرین معدن چاف  تهیه شده اند بین نیازمندان توزیع می شود و تأمین مابقی آن نیز در روزهای آینده مدنظر ما خواهد بود.

وی با اشاره به  اینکه در آستانه سال تحصیلی و در شرایط کرونایی تبلت و لوازم کمک آموزشی هوشمند مهم ترین نیاز دانش آموزان و دانشجویان این استان خواهد بود، اظهار داشت: انتظار ما از افراد خیر و نیکوکار و همچنین دستگاههای دیگر این است که در این امر مهم کمیته امداد را همراهی و در این زمینه مشارکت کنند.

موسی نژاد با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند به لوازم هوشمند کمک آموزشی از قبل شناسایی و نیاز آنها اثبات  شده است، تصریح کرد: تلاش ما این است که با تهیه تبلت برای این دانش آموزان و دانشجویان خدمات ماندگاری به این قشر ارائه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه شیوع کرونا موجب شد که  دانش آموزان برای ادامه تحصیل و بهره مندی از کلاس های مجازی نیاز به وسایل کمک آموزشی از جمله تبلت داشته باشند، افزود: در آستانه برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان ایلام به مناسبت  چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 43 خدمت به محرومین و نیازمندان  ارایه می شو که 10 نوع از این خدمات توسط کمیته امداد انجام می گیرد.

موسی نژاد با اشاره به اینکه یکی از این 43 خدمت تهیه تبلت برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند سطح استان است ،تصریح کرد: خوشبختانه با مدد شهدا و تلاشی که صورت گرفت، به زودی رقم تبلت هایی که بین دانش آموزان استان توزیع می شود به رقم سه هزار دستگاه خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه