English

سارا فلاحی:

سهم نخبگان استان در مدیریت استان رعایت شود / خاص‌گرایی،عامل عقب افتادگی ایلام از توسعه

نماینده حوزه شمالی مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی خاص‌گرایی در استان ایلام را رفتاری ضدتوسعه و عامل عقب افتادگی استان دانست و گفت: باید سهم نخبگان استان بخصوص مردم صالح آباد در مدیریت استان رعایت شود.

سهم نخبگان  استان در مدیریت استان رعایت شود / خاص‌گرایی،عامل عقب افتادگی ایلام از توسعه

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شوراهای شهر صالح آباد و 13 روستای این بخش که در محل شهرداری صالح آباد برگزار شد،افزود: علاوه بر خاص‌گرایی، مشکل دیگر در استان ایلام فقدان توان مدیریت ثروت‌ها و داشته‌های ایلام است و نگاه ما باید به مقوله مدیریت و شاخص های مدیریتی تغییر کند و مدیران باید مبتنی بر توانمندی و شایستگی و ضریب نخبگی در ابعاد مختلف انتخاب شوند.

فلاحی در مورد ویژگی‌های مدیر ارشد استان که این روزها نقل محافل مختلف است ، اظهار داشت:استاندار یک مدیر مهم و استراتژیک است و استاندار ایلام نیز به ‌واسطه پتانسیل‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای مختلف این استان، به شکل مضاعف مهم است و نباید این جایگاه را به حدی تقلیل دهیم که هر کس بدون دانش و تجربه و توانمندی احساس کند که می‌تواند استاندارایلام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم خاطرنشان کزد: استاندار آینده ایلام باید توانمندی بالایی داشته باشد و ملاک انتخابش خاص‌گرایی سیاسی و قبیله‌ای نباشد بلکه باید فردی دارای قابلیت، مقبولیت و فهم در امورات سیاسی، عمرانی و توسعه‌ای باشد، رزومه اجرایی قابل قبولی داشته باشد چرا که ایلام دیگر محلی برای رزومه‌سازی افراد نیست.

نماینده مردم استان ایلام افزود: استاندار آینده ایلام باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را بشناسد، توان خلق ثروت داشته باشد، ایده‌ محور باشد و علاوه بر این، فهم بالایی در سیاست بین الملل داشته باشد تا بتواند دیپلماسی همسایگی مدنظر نظام را از ایلام شروع کند.

دکتر فلاحی تأکید کرد: استاندار ایلام باید مستقل باشد و وامدار هیچ شخص و گروهی نباشد و توان ریسک و خطرپذیری برای عبور استان از موانع توسعه را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه