English

داریوش باقر جوان :

روزانه ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در محل پایانه مرزی مهران آماده جابجایی زوار هستند

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و‌حمل ونقل جاده ای کشور وضعیت حمل و نقل زائرین در مرز مهران مورد بررسی قرارداد و گفت: روزانه بیش از 500 دستگاه اتوبوس در محل پایانه مرزی مهران آماده جابجایی زوار هستند.

روزانه  500 دستگاه اتوبوس در محل پایانه مرزی مهران آماده جابجایی زوار هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، داریوش باقر جوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و‌حمل ونقل جاده ای کشور در بازدید از مرز مهران افزود:هم اکنون بیش از 500 دستگاه در محل پایانه آماده جابجایی مسافران و زائراین هستند و از این بابت هیچ گونه مشکلی وجود ندارد .

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده توسط مسئولان ذیربط هیچ گونه کمبود اتوبوس برای جابجایی زوار در مرز مهران وجود ندارد،اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده توسط مسئولان استان درصورت نیاز آمادگی این‌ را داریم  تا 2 هزارو 500 اتوبوس در روز را آماده نماییم .

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و‌حمل ونقل جاده ای با اشاره به اینکه نگرانی ما بابت عدم مسافر برای این اتوبوس ها است  که چندین روز است که معطل مانده اند، تصریح کرد: مرز مهران از این لحاظ هیچ گونه مشکلی ندارد و آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

 همچنین رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز مهران گفت :تمهیدات‌لازم برای بازگشت زائران اربعین به کشور اندیشیده شده است.

احمد کرمی معاون عمرانی استاندار و رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز مهران در کمیته حمل و نقل و‌ترافیک قرارگاه ویژه اربعین حسینی در مرز مهران به تعیین‌ نرخ کرایه اتوبوس ها  برای بازگشت به کشور اشاره کرد و افزود: اداره  راهداری و حمل و‌نقل استان موظف به  نصب  تابلوهای نرخ های تعیین شده است و در این‌ راستا اداره تعزیرات نیز به جد در این خصوص ورود می کند.

 معاون عمرانی استاندار در رابطه با بازگشت زائران از کربلا اظهار داشت: بیش از 70 تا 80 درصد‌ زائران از مرز مهران به کشور باز خواهند گشت و هم اکنون موج بازگشت این زوار شروع شده است .

رئیس قرارگاه‌ اربعین مرز مهران ضمن تاکید بر نظم و اطلاع رسانی دقیق و ‌راهنمایی زائرین به محل پارکینگ اوتوبوس ها، مینی بوس، ون ها و سواری ها ، تصریح کرد: تامین اتوبوس ها به تعداد مورد نیاز انجام شده است و‌می طلبد که همه‌دست اندرکاران کمیته حمل و‌نقل و ترافیک بویژه‌ راهداری و ‌پلیس راه تمهیدات‌لازم برای رفع گره های ترافیکی از پایانه تا شهر مهران بعمل آورند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه