English

برگزاری ۹ دوره کلاس قرآنی و معارفی ویژه کودکان و نوجوانان

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ترم پاییز ۹ دوره کلاس قرآنی و معارفی را ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می کند.

برگزاری ۹ دوره کلاس قرآنی و معارفی ویژه کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت با هدف ترویج معارف قرآنی و حدیثی میان گروه سنی کودک و نوجوان ، ۹ دوره کلاس را به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی همزمان با ترم پاییز برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می کند.

کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این دوره ها می‌توانند با مهارت های درست خوانی و زیبا خوانی قرآن کریم، حفظ قرآن کریم و مهارت های سبک زندگی اسلامی، تلاوت قرآن کریم ،صوت و لحن و مداحی آشنا شوند.

کودکان و نوجوانان شرکت کننده در دوره ها در مدت سه ماه (یک ترم) دوره ها را به اتمام رسانده و پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون پایانی از سوی مرکز قرآن و حدیث برای شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره صادر می شود.

این دوره ها شامل دوره های حفظ ۶ ساله، حفظ محصلان، آموزش الفبای فارسی و عربی (برای کودکان ۶ تا ۷ سال)، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید سطح یک، صوت و لحن، مداحی(ویژه پسران)، آمادگی های پیش از ازدواج ( برای دختران ۱۷ تا سال) و مهارت های سبک زندگی می شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره ها تا ۱۶مهر ماه می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند.

همچنین خانواده‌ها برای کسب آگاهی درباره دوره های ویژه کودکان و نوجوانان،خواهران صبح ها از ساعت۹ تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵-۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند و برادران عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ می‌توانند با شماره ۰۲۵- ۳۷۱۷۵۵۳۰تماس بگیرند.

اضافه براین خانواده‌ها برای کسب آگاهی درباره دوره های مجازی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵- ۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.

ثبت نام از علاقه مندان در سامانه آموزشی به آدرس اینترنتی Qhkarimeh.ir انجام می‌شود و علاقه‌مندان تا ۱۶ مهرماه می‌توانند در دوره های حضوری، نیمه حضوری و مجازی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است، غیبت نکردن بیش از سه جلسه از شرایط حضور در دوره ها است و تشکیل گروه در کانال‌های پیام رسان و حضور استادان در این گروه‌ها برای پاسخگویی به سؤالات فراگیران و مباحثه آنلاین با اعضای گروه از مزیت‌های ثبت نام در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث برای فراگیران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه